HagenJR Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Har vært gjort veldig lite i det siste egentlig, men kan si litt om hva jeg har gjort Kjøpte meg Omega 907 får å rense motoren, fikk fortalt at dette kunne fikse Vanos problemene mine. Så hadde på 2 flasker, lot den stå i 10 min på tomgang, så skifet jeg olje. Så nå gjenstår det å slette feilkoden og se om det er i orden, er nesten så jeg synes den ble litt sprekere også Vasket, renset og polerte bilen igår, men må vel gå over den igjen siden det ble noen regndråper og jeg kjørte et stykke på grusvei igår Rettet opp potta, ble litt bøying og sveising, men heldigvis ble det bra nå Plukket av fangeren idag, så skal prøve og ordne den opp så godt jeg kan. Er mye smådeler som må limes på igjen, mange fester som løsnet. Men dette skal det bli ordning på med plastlim Grovrettet hjørnet på pansret. Skiftet girkule, festet endel løse lister med nye klips Monterte ny subbene 2x12" Dynabel og forsterkeren som har vært på rep i en evighet Men tror du ikke forsterkeren tok kveld med en gang igjen, så da er det bare og vente igjen! Justerbart senkesett, nye hovedlykter med blinklys er på vei i posten. Skal legge inn endel bilder når jeg får tid
635csi Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Hvilket understell har du bestilt? Vurdere Bilstein dempere med H&R senkefjærer jeg, siden GS har kampanje på dette nå. Vil ikke ha bilen så vanvittig lav heller siden jeg kjører litt på grusvei til daglig.
HagenJR Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Hvilket understell har du bestilt?Vurdere Bilstein dempere med H&R senkefjærer jeg, siden GS har kampanje på dette nå. Vil ikke ha bilen så vanvittig lav heller siden jeg kjører litt på grusvei til daglig. Ble FK med Bilstein husker ikke navnet på de, men gleder meg til å få det på, er utroilg høy forran nå :/
Wolfeh Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Dette blir bra, gleder meg til å se resultatet etter senking Mye måtte du gi for settet?
HagenJR Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Noen bilder fra noen små updates Monterte LED lys i dørhåndtakene på for dørene, skal montere i de bak også snart Så var det på tide å ordne opp frontfangeren min, var endel små fester såm var gått i stykker, men med plastlim så ble det bra igjen Er egentlig veldig fornøyd med resultatet, skal lakke over med orginalfargen slik at det ikke vises så godt nå, men orker ikke å gjøre det ordentlig da bilen skal hel lakkeres etterhvert uansett Her et superstoffet som skulle rette vanos problemene mine, så gjenstår å dra på verksted å slette feilkoden å se om den er borte for godt nå Bilen virket sprekere etter at jeg renset motoren så det er lov å håpe på at alt ble bra
Beamer Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Du kan jo bare svinge en tur innom Prærien da, så kan jeg slette feilkoden din
HagenJR Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Du kan jo bare svinge en tur innom Prærien da, så kan jeg slette feilkoden din Er vel ikke der før fredag du? Men får se om jeg kjører meg entur i helga, får forhåpentligvis senkesettet og lyktene til helga så da må jeg ut å vise den frem
HagenJR Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Stemmer det Får se om jeg kjører meg en tur i helga
HagenJR Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Igår fikk jeg frontlyktene fra KOED i posten, monterte de igår. Måtte lage en ny kobling til blinklysene, og stjele litt strøm fra parklysene til AE og dioden mellom reflektorene Ellers passet de knall, lurer litt på hva jeg skal gjøre med lista under lykta, var ingen plass å feste den nå, så må se litt på om jeg kan feste den i fangeren eller ikke... Var egentlig litt skeptisk da jeg prøvemonterte den ene, men ble faktisk fornøyd, litt snodig blinklysreflektor minner meg om en ufo Skulle kjøre meg entur igårkveld, men nærlysene lyste opp fangeren og fjernlysene lyste opp himmelen så jeg så ingenting av veien så fikk grovjustert de Byttet om litt på ballastene på xenon, ble 55w i grøftlysene nå, 35w i nærlysne og HALOGEN i fjernlysa Var H1 fjernlys på denne så må bestille meg det.... så blir vel til at jeg bestiller noen 55w ballaster til, skal se om jeg får tatt noen bilder idag før kong alkohol kommer å tar meg Skal vaske innvendig og utvendig nå før sjåføren overtar førersetet Håper senkesettet kommer snart også!!!
Beamer Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Du må ta deg en tur så jeg får sett hvordan det ble med lyktene, så vet litt mere sikkert om jeg også kjøper sånne
Wolfeh Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Sweet, få tatt noen bilder med de nye lyktene Er alltids litt skeptisk til "jalla" lykter, men håper at resultatet ble bra! Få ut bilder når senkesettet er på også. Btw, det med fangeren. Tror jeg ville prøve å gjort det tilnærmet lik perfekt uansett, så slepper du altfor mye arbeid i senere tid
HagenJR Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Stjelte litt ifra Morgan Håper det går greit Håper på bra oppmøte Er det noen som kommer fra trøndelag anbefaler jeg og kjøre igjennom Hemne-Aure-Tustna og Kristiansund da veiene er finest der! Kjører du om halsa bør du IKKE ha lavprofil og senka bil Si ifra om dere kjører igjennom hemne så kan vi samsnakke oss og kjøre ilag til BUD "copy-paste fra morgan" Hei. Vi har planer om å dra igang en vårmønstring/BMW treff hos GS Bildeler avd: 6430 BUD den 29 Mai Da er datoen spikra, det blir den 29 Mai på avd 6430 BUD Vi satser på å kunne lage et kjempe- BMW treff med masse biler og mye morro. Samme helg så er det kystdager i BUD så det vil skje en del annet i Bud samme helg og de lokale spise og utesteder er åpne for fest og morro Vi jobber med programmet på det som skal skje den dagen , - Verkstedet vårt ( BMW Service punkt) vil åpne dørene og kunne være mulig å få sjekket bremser på bremseprøveren etc , gratis -de svarer også på spørsmål dere måtte ha. - Verstedet prøver også å få til at de skal kunne chiptune biler på dagen til en knallpris , om noen ønsker det. ++++ - AUTO-SLALOM BLIR DET OGSÅ -VI TAR OGSÅ UT M3 VÅR OG BROMMER LITT ... -VI KÅRER VERDENS STERKESTE BMW, DAME, MANN, BARN - MANGE GODE DAGSTILBUD I BUTIKKEN -VI RIGGER OPP LASTEBILEN VÅRES SOM SENE MED MUSIKK -INFO OM TUNING (FRA VERKSTEDET) -BMW CCN KOMMER MED STAND -GODE MULIGHETER FOR Å KJØPE MAT OG DRIKKE -FELLESTUR OVER ATLANTERHAVSVEIEN PÅ SLUTTEN AV DAGEN -DIV KONKURANSER -MANGE OG GODE PREMIER: #peoples choice #juriens beste #beste orginal BMW ( to klasser etter et årsskille) #beste modifiserte/stylede/ombygde BMW ( to klasser etter et årsskille) #Long distance (lengste tilreisende) vi fyller opp tanken din når du skal hjem også # 1,2,3 pl autoslalom 1-3 serie # 1,2,3 pl autoslalom 5/7/8 serie # og en hemmelig pris overnatting : http://www.budcamping.no/ ELLER blaahammercamping@live.no http://www.firmanett.no/blaahammer 41 32 07 31 71 26 16 28 SØK OGSÅ PÅ RORBUER I BUD ( GOOGLE) LURT Å VÆRE TIDELIG UTE !!!! Dette blir knall bra og vi satset på å fylle Bud med BMW så still opp Mvh GS
Larsinnj Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Husk strekningen Staurset-Renndalen som ligger mellom Hemne og Halsa. Der er det fin vei mesteparten, men på fire plasser er veien en-fil "krøttersti". Bare slik at dere ikke kjører i hundre og spiker rett utpå en hullete plass der dekket stort sett er pukk. Dette er grunnet veiarbeid, så blir vel bedre etterhvert.
HagenJR Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Noen stemningsbilder Er egentlig veldig fornøyd med lyktene, grei passform, bra spredning, fine AE. Dette må man jo ha når man har 7er, skal montere i bakdørene også nå snart! Dette er på tur i posten nå, gleder meg til å få det på, hadde vært knall å fådd det på til 1mai når det er treff på frøya, men ser ikke ut til at det kommer i rett tid Lyktene som jeg har på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå