Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tøft bilde gs tok av bilen din! hvor fikk du tak i det ? :D

Det lå ute på en facebook side :D Lå ut bilde av omtrent alle bilene tror jeg :D

Skrevet
var det GS som tok bildt? trodde det bare var et bilde som ble tatt på GS turen jeg da.

Det var Egil Håskjold som tok bildet, tror han tok av omtrent alle bilene som var med på turen over atlanterhavsvegen etter selve utstillingen på GS.

Skrevet

Da har servoen begynt å tulle igjen!! :( plutselig tung og plutselig lett igjen, har vært bra lenge nå, noen som har vært ut for dette før? Er Servotronic..

Nå går jeg bare og venter til over helga og lønninga kommer, da skal det handles :D:D

Slenger ut noen bilder av bilen til en kompis (gammelt bilde, tatt av forige eier)

765dmgxx8liz3uzn7dev.jpg

x6qz26bzwxqgi6ouro5r.jpg

Og et av en annen bil :D

0sohewpkg2e6dhvqloi6.jpg

Skrevet
Hvem sin e23?

Fredrik Hagen, fra Aure 745 :D

Han skal være med og hente en e23 til meg neste uke ;D

Skrevet
Stemmer det!

Ola reidar snakka om han når jeg var på utplassering!

Han mangler vel fortsatt clutch, så er det vel egentlig bare tut og kjør :D

Skrevet
Da har servoen begynt å tulle igjen!! :( plutselig tung og plutselig lett igjen, har vært bra lenge nå, noen som har vært ut for dette før? Er Servotronic..

Har du sjekket denne siden da?

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/497761

Jeg var også ute for at at servoen streika denne uka. Men det var etter at jeg gikk tom for batteri. Batteriet var faktisk defekt og tok ikke imot noe særlig med lading etterpå. Satte inn nytt batteri, og alt fungerte fint. Ble også kvitt en del plagsomme falske check controll vaeslinger på lysene som dukket opp med jevna tidligere. Vet ikke om det er batteriet som er synderen hos deg, men er iallefall et tips. :)

Skrevet

Har du sjekket denne siden da?

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/497761

Jeg var også ute for at at servoen streika denne uka. Men det var etter at jeg gikk tom for batteri. Batteriet var faktisk defekt og tok ikke imot noe særlig med lading etterpå. Satte inn nytt batteri, og alt fungerte fint. Ble også kvitt en del plagsomme falske check controll vaeslinger på lysene som dukket opp med jevna tidligere. Vet ikke om det er batteriet som er synderen hos deg, men er iallefall et tips. :)

Takk for linken, er ikke så flink til å lete på bimmerboard selv pga engelsken min :D Men skal prøve å tyde dette å se om jeg bli nå mye klokere :D

Er plaget med endel Check tail lights å highbeam ligths selv om de virker jeg også :D Og når jeg tenker meg om så begynte vel dette tullet like etter jeg satt i stor forsterkeren :P

Skrevet

Da er det ikke mange dagene igjen til lønning, og da skal stylingen kjøpes, begynne og plukke ned bilen, pusse ned og sparkle litt på de verste bulkene og sende bilen til lakkering :D

Så blir det vel innkjøp av en gamlere 7er om tirsdagen regner jeg med :D

Blir spennende å se om jeg får skiftet kasse og får den på veien før jeg sender avgårde E38 til lakkering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...