HagenJR Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Joda, jekk da gått ta:D Men bli itj gjort nå mer førre ætte sælbu
HagenJR Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Hent gammel 7'ern da? 7ern Har æin pause på prærien Ska væl hentas ætte sælbu
635csi Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Litt kjedelig den der ja Får håpe det ordner seg til slutt hvertfall
HagenJR Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Litt kjedelig den der ja Får håpe det ordner seg til slutt hvertfall Skal nåkk få den til ganske raskt Om 1 mnd så skal jeg ha skilt på den ivertfall
HagenJR Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Da har jeg fådd hjem bilen som var medskyldig i sporene på bildene åver Skal lage ny tråd om den imorgen
Akmadden Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Han skulle hente en gammel 7'er på tralle også begynte tralla å svinge fram og tilbake så kom den utenfor veien som jeg forsto!
HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Han skulle hente en gammel 7'er på tralle også begynte tralla å svinge fram og tilbake så kom den utenfor veien som jeg forsto! Det stemmer, hjullstillinga på tralla var skjev, så den sporet noe jævlig kjørte egentlig rolig også, men skulle rekke ei ferge så da tok vi sjansen på 80 km/t på den lengste rettstrekka i norge Tralla vinglet egentlig hele tiden, men det var egentlig bare og gi gass til den roet seg igjen. Men så begynte den å svinge frem og tilbake veldig mye, og en stor lastebil lå forran meg, så eneste jeg kunne var å bremse for å mink skadene fordi jeg skjønte at det kom til å gå galt uansett! Tralla slapp totalt, bilen vi dro med slapp på alle 4 (Chevy Astro), hjullene til tralla havnet utenfor veien og tralla løsnet fra Chevyen. E23 hoppet av tralla, og gikk rundt, taket berget heldigvis. Men Bakluke, bakskjermer, bakfanger, 4 dører, forskjermene, alle lyktene, frontfanger, sprekk og bulk i kanal, noen stag under, bremserør og bensin rør må skiftes/rettes på Så nå har jeg litt å henge fingrene i fremover. Plana var egentlig kun og skifte kasse, tempføler, sveise litt rust og div småting og hente ut skilta 1 juli Men nå ser det ut til at det kommer til å ta litt lengere tid. Men satser på å få den til ganske raskt fortsatt. Gjøre det beste jeg får til nå, så skal jeg heller rette, skifte og lakke alt iløpe av vinteren Delebilen kommer forhåpentligvis iløpet av neste uke, og til da håper jeg det meste er demontert! Går litt treigt pga revisjonsstans på jobb, og at det er veldig godt med noen DAHLS i helgene
635csi Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 "Flystripa" på Glåmsmyra er ikke akkurat til å spøke med nei. Ikke første gang det dukker opp merkelige skrensespor der akkurat Men med litt Dahls som motivator og påfyll av pågangsmot får du nok bilen i kjørbar stand igjen vil jeg tro Gunstig med gammel 7`er
HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 "Flystripa" på Glåmsmyra er ikke akkurat til å spøke med nei. Ikke første gang det dukker opp merkelige skrensespor der akkurat Men med litt Dahls som motivator og påfyll av pågangsmot får du nok bilen i kjørbar stand igjen vil jeg tro Gunstig med gammel 7`er Hehe, fikk av ene fremskjermen, fangeren og grovrettet fronten idag Men er 12 timers natt på jobb nå så blir lite med tid :/ men snart langfri og da skal E23 få litt omtanke
HagenJR Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 To bilder av subbene, fungerer egentlig jævlig bra Skal bygge ny kasse når jeg gidder, nå er det to bassporter helt ute i hver side på kassen, tenkte jeg skulle lage en i midten istedet og få subbene lenger ut
HagenJR Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 I helga som var, var jeg på treff på Lånke. Streetcars, planethifi og emma sto som arrangører.. Knall sol og altfor varmt Mange fine biler, mye bra kjøring:) Tenkte jeg skulle prøve annlegget mitt i en ESPL konkuranse, og må si jeg vart veldig overrasket 136,8db med dørene igjen og 137,4db med fordørene opp 4 plass, men likevel laaangt unna han som spilte høyest, han spilte 150,2 eller var det 150,4? Men med tanke på at han hadde golf, plukka ut baksetene, 2*20" subber, kasse på 50l, ordentlig spiller, flere ekstra batteri, sto på lading hele dagen +++ og jeg har orginal spiller med cd veksler, ferdig kjøpt kasse som ikke passer i bilen, et syre batteri, altforsmå kabler osv så kan jeg ikke klage:D Bilder av treffet kommer
635csi Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Synes å ha hørt at det anlegget ditt spiller høyt nok til dagligdags bruk da, hehe Stilte du i samme klasse som den grønne Golfen her fra Vågland?
HagenJR Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Synes å ha hørt at det anlegget ditt spiller høyt nok til dagligdags bruk da, hehe Stilte du i samme klasse som den grønne Golfen her fra Vågland? Var bare en klasse, så stilte i samme klasse som lapp ja spilte endel høyere han da Justerer ned endel til dagligdagsbruk ja, men artig å ha litt å gå på når folk kommer å skryter av anlegget sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå