Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Uff. Samme som jeg gjorde med W124en det. Skal innrømme at jeg var rimelig nervøs når rompa begynte å slingre overalt på veien, og datt ned plutselig.

Hadde ikke noe fart da, men hadde nettopp slått av ASC og skulle til å spøle siden det var en viss 200sx forran meg som satset bra i krysset forran meg :D Så var greit det ikke skjedde på asfalten og i større fart, var 20 cm med spor etter bremseskifa i grusen.

200sx ? :o:o ikke sett!

sliter ikke innside med slike hjulvinkler da mr.hagen ? :D

Skrevet
Uff. Samme som jeg gjorde med W124en det. Skal innrømme at jeg var rimelig nervøs når rompa begynte å slingre overalt på veien, og datt ned plutselig.

Hadde ikke noe fart da, men hadde nettopp slått av ASC og skulle til å spøle siden det var en viss 200sx forran meg som satset bra i krysset forran meg :D Så var greit det ikke skjedde på asfalten og i større fart, var 20 cm med spor etter bremseskifa i grusen.

200sx ? :o:o ikke sett!

sliter ikke innside med slike hjulvinkler da mr.hagen ? :D

For å si det sånn så driter jeg i det, for er ikke mine dekk :lol:

Skrevet

Da har jeg begynt å demontere for skifte knirkeforingene, fått av mutteren, slått ut bolten og tatt av låsringen. Så mangler er bare å ta ut foringa nå og sette inn den nye :) Men dette må jeg vente med til imorgen, skal på nattskift nå :)

fqnzosdmxvo88ic5aw22.jpg

g1n2dxl5j7flwltn9sxw.jpg

5hxr0nfmnj9qsi4tnua8.jpg

Og siden jeg er hjemme alene benyttet jeg annledningen til å ta inn bakhjula og vaske de i dusjen :lol:

ma9n3d2908oslyqxnubk.jpg

6iin6b81fdyvsbxqtnj3.jpg

ps2rq1ga19qrd6z5wmq4.jpg

Et lite stemmningsbilde av begge 7erne :D

acegu7suwz7uzwtmqdpp.jpg

Skrevet

Da er knirkeforingene skiftet, og hjula med nye dekk er haft på bilen :) Fylte ut hjulbuen litt bedre bak, så må vel gå opp til 35 profil forran nå :) Men regner egentlig det blir kjøpt nye felger til neste sommer, mere kant :D Noen som har noen forslag?

Foresten så er bilen sendt på 4hjulskontroll, blir spennende og høre hvor mye de må prakkes for å få den på bukken og få jekken under ;D Men til neste sommer må den vel ned et lite hakk til :)

Skrevet

Godt å kjøre BMW igjen etter å ha kjørt chevrolet astro en stund :D Men var veldig vinglete bakenden på BMWen nå :S Gikk fra 285-25-20" til 275-30-20" nå, og hevet den 1cm bak. Har vært på 4hjulskontroll og tallene var omtrent lik de som jeg fikk sist. Noen som vet hvorfor den ble så vinglete??

Før så var det som å kjør Go-cart, kjente ikke at bakenden var med, satt på veien som bare det!

Skrevet
Godt å kjøre BMW igjen etter å ha kjørt chevrolet astro en stund :D Men var veldig vinglete bakenden på BMWen nå :S Gikk fra 285-25-20" til 275-30-20" nå, og hevet den 1cm bak. Har vært på 4hjulskontroll og tallene var omtrent lik de som jeg fikk sist. Noen som vet hvorfor den ble så vinglete??

Før så var det som å kjør Go-cart, kjente ikke at bakenden var med, satt på veien som bare det!

Må jo nesten være slakke på noe annet bak da..hvis knirkeforingene dine sitter fast da.

Skrevet
demperne er vel nye ?

Dempere er relativt nye ja, ny i vår/tidlig sommer :)

Men var foring som hadde sluppet ja, den fremste på nedre bærebro, gikk over de før jeg bestilte knirkeforingene for å se om det var noe mere jeg trengte, men det var det ikke :P Men nå har de tydlivis sluppet da, mulig de slapp når jeg skiftet knirkeforingene, siden jeg måtte løfte opp bærebroa endel får å få ut knirkeforinga.. Menmen, bestiller nye imorge, var foresten på 4hjulskontroll idag også, spissinga var ikke helt bra bak nei, så fikk justert på nytt, og bilen ble endel bedre å kjøre, men mangler fortsatt litt, så får håpe det blir når foringene er skiftet!!

er vel det samme som å kjøre polo 7`ern din ? :P

vet faktisk ikke om jeg har kjørt polo noen gang :P men vil tro at en så liten bil som polo, må være noe lignende som Go-cart, men med endel større motor en det du finner i de fleste Go-carter da :D

Demperne er de freeshe? :)

Haha, "max negative camber challange hellandsjøen" på s.17 ser jeg ;)

Skal det være så skal det være :D må sies at jeg sliter litt innside da :D

Skrevet

HM!! Liker ikke!!

Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene!

Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare..

Skrevet
HM!! Liker ikke!!

Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene!

Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare..

Ang. understell på E38, er det et ord som gjelder: Ebay :)

Skrevet

hei

Husker ikke om det var deg eller Sjøbuse som spurte etter baklykter med lightbar.

Eller om det var noen andre #-o

I allefalle så jeg bestilte de inn på lager så nå er det til gjengelig om jeg traff rett ..hehe

Bilder ligger i sponsor forumet .

Psst tett sluket i dusjen nå eller ... :lol: gromt felgvaskerom der ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...