Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fartsdumper går egentlig greit, noen humper må jeg kjøre litt på skrå over noen ganger :D har heldigvis ikke noen av de kulene i hvert kjørefelt som det er mange plasser her jeg bor :P

Men kjenner jeg begynner å bli litt små lei av å ha en så lav å stiv bil:p men man må lide for skjønnheten?

Men var ute å kjørte lav bil her for noen helger siden, subbet så mye at jeg måtte stoppe å rygge i alle kryss å ble forbikjørt i rundkjøring når jeg stoppet å rygget :D

Her er bilde, naturligvis litt lavere der enn når jeg kjørte, men ikke så mye:p

d5ef6a81-8530-8985.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den subbet i rundkjøringene? Da er den for myk...

Problemet var at det nesten ikke gikk å svinge :P

Skrevet
why?pga den er for lav med for store felger? Jeg liker den merca...

Er vel litt begge deler, store felger, lite dekkstrekk å veldig lav :P

Skrevet

de går og går og går og går...ja du skjønner poenget.. Det er en del av de limmoene i Oslo faktisk...Men...de fleste er "billig-limmoer" uten skinn eller annet "limmo" utstyr.. rart egentlig..

Skrevet

Er en w124 stasjonsvogn som er ombygd av schulc! Denne har luftfjæring så kan lett heves noen cm :D er også komplett svart skinn interiør :)

Skrevet

Har du no mer bevis på det? Er usikker på at de satte sammen en stv og en sedan.. men igjen...dette er vel fra slutten av 80tallet så det ble gjort mye rare ting da...

Skrevet
Har du no mer bevis på det? Er usikker på at de satte sammen en stv og en sedan.. men igjen...dette er vel fra slutten av 80tallet så det ble gjort mye rare ting da...

Bevis å bevis, skjøtene vistes vel ganske godt da den ble nedpusset :P er ivertfall slik jeg har hørt at de laget disse :) er en kompis sin bil så har ikke undersøkt noe om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...