tordah Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 er det ikke Automote som har bygget den limmoen? har sett masse bilder av den som automote har lagt ut ihvertfall..
tordah Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 mente det jeg.. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 453&type=1
HagenJR Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Er nok ikke moldestuket sin nei, er en kompis av meg som eier den han satte den inn på Automote, å de har gjort det meste av ombygging å lakkert den!
HagenJR Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Da skjer det litt her også! Har skiftet noen slitedeler i forstilling, mangler å skifte tårnlager så er den i tipptopp stand igjen! Har også bestilt toning av ruter, + at jeg vurderer å lakkere opp for å bakfanger. Har også kanskje en overaskelse til dere snart
HagenJR Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Da ser det kanskje ut til at denne forsvinner til fordel for noe annet enn BMW, går opp i HK å oppmerksomhet ivertfall! Så blir vel 735 E32'n bruksbil fremover
HagenJR Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 ...........til fordel for noe annet enn BMW........ Har jo fortsatt 3 stk da kommer nok en nyere BMW etterhvert skal du se
HagenJR Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Hva har du tenkt deg til med nå da? Sier ikke noe til noen før banken sier OK å kjøpet er gjennomført! Men godt mulig jeg stiller den ut på rudskogen neste helg om det blir henting av bil da
HagenJR Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Ble kanskje fortere kvitt bilen enn planlagt Ble facelift front på tur hjem fra jobb ikveld, 4taggern sprang videre, så da ble det jakting, men ble ingen så han ligger vel å kurer den jævelen nå håper jeg.. Ikke nødvendig å springe rett inn i veien får å så snu!
gunnfire Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Vil du selge bilen slik den er nå da? og vor mye vil du ha for den da ? slik den står nå :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå