Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke Automote som har bygget den limmoen? har sett masse bilder av den som automote har lagt ut ihvertfall.. :)

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er nok ikke moldestuket sin nei, er en kompis av meg som eier den :) han satte den inn på Automote, å de har gjort det meste av ombygging å lakkert den! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da skjer det litt her også! Har skiftet noen slitedeler i forstilling, mangler å skifte tårnlager så er den i tipptopp stand igjen! :)

Har også bestilt toning av ruter, + at jeg vurderer å lakkere opp for å bakfanger.

Har også kanskje en overaskelse til dere snart :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da ser det kanskje ut til at denne forsvinner til fordel for noe annet enn BMW, går opp i HK å oppmerksomhet ivertfall! :D Så blir vel 735 E32'n bruksbil fremover :)

Skrevet
...........til fordel for noe annet enn BMW........

[-X:wink:

Har jo fortsatt 3 stk da :P kommer nok en nyere BMW etterhvert skal du se :)

Skrevet
Hva har du tenkt deg til med nå da? :P

Sier ikke noe til noen før banken sier OK å kjøpet er gjennomført! Men godt mulig jeg stiller den ut på rudskogen neste helg om det blir henting av bil da :)

Skrevet

Ble kanskje fortere kvitt bilen enn planlagt :-o

Ble facelift front på tur hjem fra jobb ikveld, 4taggern sprang videre, så da ble det jakting, men ble ingen :angry: så han ligger vel å kurer den jævelen nå håper jeg.. Ikke nødvendig å springe rett inn i veien får å så snu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...