Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ble gromt me de felgene der :D

Har du huska å ta av strømmen på batterie og dinamoen når du sveisa ? :P

Er mye som kan gå gale :roll:

Tok av - på batteriet, holder i massevis det:D

Skrevet

Nye bilder!!

Fikk vasket bilen utvendig og innvendig idag:) renset setene og behandlet de:D:D Så nå gjennstår bare å ha på vinterdekkene igjenn, corona'n er åpnet og venter på sjåføren:D

Så nå er 7ern klar for DDE:D:D

azap2dtctgrvng2q8x7i.jpeg

Er egentlig ganske fornøyd med felgene, 1 meter senk og ny lakk så begynner det å bli:D:D

Mulig jeg kunne haft litt større profil, men det vil vise seg når jeg får senket den endel:D

Gleder meg sykt til sommeren!!

xchch1wxxqnovelreydg.jpeg

Skrevet

Da har jeg bestillt meg bakrutesenker, pakning til bunnpanna til girkassen, så tenkte jeg skulle lakkere bakrutesenkeren samtidlig som fangeren skal lakkeres:D Lurer også på å lakkere hele bilen nå ganske raskt, så lurer på om jeg skal gå for en litt mørkere farge, samme fargen med litt perlemor i?:P noen som har trua på det, slipper unna med å lakkere inne i dørene og motorrom hvis jeg ikke skifter farge:D:D Så blir det vel så jeg må bestille meg noen sideskjørt, alpina-leppa forran, og en leppe bak:D:D OG SENKESETT!!!:D Koster å være kar:P men gleder meg utrolig mye til bilen er ferdig:)

Tenkte også at jeg skulle prøve og ettermontere setevarme bak, får i elementene og bryterne, legger opp ny + og tar styrestrøm fra de forran? noen som har prøvd det?:D

Skrevet

Jeg anbefaler deg å slå til med noen originale facelift-sideskjørter, å lakkere dem istedet. Gjør seg utrolig mye + at du får skjult jekkfestene og overgangen fra forskjerm til kanal. I tillegg bør man ha faceliftlister i bliens farge under dørene og på skjermene. Dette koster litt (ca .6000kr. nytt), men er absolut verdt det. Finnes sikkert også brukt på ebay eller no. :D

Skrevet
Jeg anbefaler deg å slå til med noen originale facelift-sideskjørter, å lakkere dem istedet. Gjør seg utrolig mye + at du får skjult jekkfestene og overgangen fra forskjerm til kanal. I tillegg bør man ha faceliftlister i bliens farge under dørene og på skjermene. Dette koster litt (ca .6000kr. nytt), men er absolut verdt det. Finnes sikkert også brukt på ebay eller no. :D

Var egentlig disse jeg tenkte på også:D så skal se om jeg finner noen brukte eller om jeg må kjøpe noe nytt:D

Skrevet

Jeg kjøpte skjørtene og listene brukt fra USA, kostet meg 2200kr inkl. frakt til norge. Kan fort bli noen kroner hvis en skal lakkere kanalene slik som de er også, med tanke på ekstra forarbeid ol.

Også kjøpte jeg en kopi av en alpina spoiler for ca. 1200kr. :D

Skrevet
Jeg kjøpte skjørtene og listene brukt fra USA, kostet meg 2200kr inkl. frakt til norge. Kan fort bli noen kroner hvis en skal lakkere kanalene slik som de er også, med tanke på ekstra forarbeid ol.

Også kjøpte jeg en kopi av en alpina spoiler for ca. 1200kr. :D

Kjøpte du leppa fra USA også?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...