Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nydelig 7'er du har ! :D gjør seg utrolig bra med de sommerfelgene og kommer til og bli råå med alpinaleppe forrand også :D går det ann og ettermontere setevarme bak? har du ett sted man kan få kjøpt dette ?

Skrevet

Jeg kan ikke si det var så dårlig passform på den jeg kjøpte, var litt trang i endene, men fikk justert det med å file til litt før lakk. Ellers sitter den som støpt og jeg er veldig fornøyd med den. Men hvis en vil bruke 3000-4000kr ekstra på den originale.. så værsågod :roll:

kvg66loaj9q4v72vz161.jpg

Skrevet

Jeg har prøvd å få kjøpt den der glassfiberkopien fra Ebay to ganger uten hell. Fikk heldigvis refundert pengene via dispute hos PayPal den ene gangen, andre forsøket (annen selger) var det for sent. Tenkte ikke på det på lang tid etter jeg betalte, så der gikk de penga. Fikk da selvfølgelig heller ikke lagt inn negativt feedback fordi det kun er åpent i 30 dager eller noe.

Skrevet

Joa, bare følge med litt bedre enn meg og få lagt inn dispute på Paypal før tiden er ute.

Men jeg ga f i hele greia siden jeg har bestemt meg for å selge bilen.

Skrevet

Jeg kjøpte en slik. Var så dårlig passform at jeg ikke fikk montert den! Vil anbefale å kjøpe original.

Har du den du kjøpte fortsatt da?

Skrevet

min er orginal. den har hært med i en kraftig ulykke og en mindre kræsj. og er fortsatt brukende og 99% hel :D

jeg vil anbefale den orginale da det skal mye til og ta livet av den. glassfiberen vil nok sprekke fort om du er nedi bakkan på en dump eller er uheldig og treffer noe.

her ble bilen truffet av en lastebil i ca 80 km/t og gikk ut på et jorde med alpinaleppa først rett i bakken før bilen rullet over på taket.

leppa er like hel. men endene er vridd ca 180 grader motsatt vei av hverandre. eneste skade etter ulykka er idioten fra viking flekka av leppa og rev istykker skrue festene på sidene :S

dscg068wz8jylrgmuy61.jpg

bqng9ek3fjpz6vvbkg0c.jpg

her har bilen sklidd på vinteren og truffet en snøfond som hadde blitt is. bilen skle og traff i ca 30-40 km/t. leppa/fangeren traff først. eneste skade her etter å bli klemty mellom isen og bilen på 2 ton er en liten sprekk helt i enden av leppa. orginal fangeren ble helt vrak. feste til grøftlyse ble helt knust. og leppa klarte seg nesten helt bra.

t9bqw9b7xnvaqa0alcwz.jpg

ebnlarbz1npz2spjdvys.jpg

hadde denne leppa vært kopi i glassfiber hadde den nok ikke overlevd noen av disse ulykkene. så jeg ville nok betalt litt ekstra for å få noe som passer 100% og er laget i skikkelig kvalitet :D

Skrevet

Men man kan jo kjøpe 4-5 glassfiberlepper til samme pris som den originale. Da har man jo litt å gå på :D De originale kan jo også gå istykker, da blir det fort dyrt å reparere når man må til med plastsveising for å få det bra. Glassfiber er dessuten mye lettere å fikse hvis det blir ødelagt. Men det trenger man ikke i dette tilfellet da det er enklere å skaffe ny.

Skrevet
Men man kan jo kjøpe 4-5 glassfiberlepper til samme pris som den originale. Da har man jo litt å gå på :D De originale kan jo også gå istykker, da blir det fort dyrt å reparere når man må til med plastsveising for å få det bra. Glassfiber er dessuten mye lettere å fikse hvis det blir ødelagt. Men det trenger man ikke i dette tilfellet da det er enklere å skaffe ny.

Glassfiber er som sagt mye enklere å fikse, mye billigere også, så jeg er egentlig en fan av glassfiber, siden jeg har jobbet endel med det og synes jeg begynner å få det til:D

Skrevet
nydelig 7'er du har ! :D gjør seg utrolig bra med de sommerfelgene og kommer til og bli råå med alpinaleppe forrand også :D går det ann og ettermontere setevarme bak? har du ett sted man kan få kjøpt dette ?

Takktakk:D Jeg skal kjøpe elementene og bryterne av en på forumet som har en delebil stående.. Så tenkte jeg skulle legge opp ny + og ta styrestrøm fra de forran:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...