Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ASC+t på min 1992 modell. Vanskelig å feilsøke dette uten diagnoseutstyr. Ta turen til nærmeste verksted :-)

ASC+t er hvafornoe? :P

ER ikke det at det ikke fungerer, er det at jeg ikke finner ledningen under bryteren.

Derfor hadde jeg et håp om at noen kan forklare meg en enkel måte å se om det i det hele tatt er ASC på bilen(f.eks et bestemt relee eller spesielle ledninger i motorommet eller noe som helst), eller om forgje eiger bare har putta inn en bryter og lurt meg??

Håper noen kan hjelpe! :)

Skrevet

02784017-233d-484c-a369-3fcf62aae1b.jpg

224351d1-6236-4c55-9d79-57a5ffe9b58.jpg

Vansklig å bedømme hvor dette er, men eneste wiren jeg fann, er det jeg må tro er gasswiren? På undersiden av spjeldet? La ved to bilder, for andre å dømme :)

Takker for alle tilbakemeldinger!

Skrevet

Hvis du kun finner én wire, er dette gasswire´n, og ASC er ikke montert i bilen din. Wire´n til ASC er lett å se da denne er koblet til i øverkant av gassjeldet.

Er nok redd for at forrige eier kun har montert en ASC-bryter og lurt deg til å tro at bilen hadde antispinn desverre.

Men, nå er ikke dette verdens undergang, da antispinn på tidlige E36-modeller ikke fungerer optimalt. Jeg kjører med min antispinn deaktivert hele tiden. Får bedre fremkommelighet med den av jeg :)

Skrevet
Hvis du kun finner én wire, er dette gasswire´n, og ASC er ikke montert i bilen din. Wire´n til ASC er lett å se da denne er koblet til i øverkant av gassjeldet.

Er nok redd for at forrige eier kun har montert en ASC-bryter og lurt deg til å tro at bilen hadde antispinn desverre.

Men, nå er ikke dette verdens undergang, da antispinn på tidlige E36-modeller ikke fungerer optimalt. Jeg kjører med min antispinn deaktivert hele tiden. Får bedre fremkommelighet med den av jeg :)

Hehe, takk for trøst.. :P

Bare hatt dårlig bilkjøperfaring på alle kjøretøy jeg har hatt hittil.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...