dagerik Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Har ASC+t på min 1992 modell. Vanskelig å feilsøke dette uten diagnoseutstyr. Ta turen til nærmeste verksted ASC+t er hvafornoe? ER ikke det at det ikke fungerer, er det at jeg ikke finner ledningen under bryteren. Derfor hadde jeg et håp om at noen kan forklare meg en enkel måte å se om det i det hele tatt er ASC på bilen(f.eks et bestemt relee eller spesielle ledninger i motorommet eller noe som helst), eller om forgje eiger bare har putta inn en bryter og lurt meg?? Håper noen kan hjelpe!
Breitling Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Se i motorrommet du har en wire som går til gasspjeldet fra en liten motor med en kontakt på. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/9941.gif Har du denne så har du ASC+t på bilen, og da må du leite etter kontakten i dashen en plass
dagerik Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Vansklig å bedømme hvor dette er, men eneste wiren jeg fann, er det jeg må tro er gasswiren? På undersiden av spjeldet? La ved to bilder, for andre å dømme Takker for alle tilbakemeldinger!
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Hvis du kun finner én wire, er dette gasswire´n, og ASC er ikke montert i bilen din. Wire´n til ASC er lett å se da denne er koblet til i øverkant av gassjeldet. Er nok redd for at forrige eier kun har montert en ASC-bryter og lurt deg til å tro at bilen hadde antispinn desverre. Men, nå er ikke dette verdens undergang, da antispinn på tidlige E36-modeller ikke fungerer optimalt. Jeg kjører med min antispinn deaktivert hele tiden. Får bedre fremkommelighet med den av jeg
dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Hvis du kun finner én wire, er dette gasswire´n, og ASC er ikke montert i bilen din. Wire´n til ASC er lett å se da denne er koblet til i øverkant av gassjeldet.Er nok redd for at forrige eier kun har montert en ASC-bryter og lurt deg til å tro at bilen hadde antispinn desverre. Men, nå er ikke dette verdens undergang, da antispinn på tidlige E36-modeller ikke fungerer optimalt. Jeg kjører med min antispinn deaktivert hele tiden. Får bedre fremkommelighet med den av jeg Hehe, takk for trøst.. Bare hatt dårlig bilkjøperfaring på alle kjøretøy jeg har hatt hittil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå