Sheamus Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 tenkte på rundt 500gamp i min 318d like oppnålig det. det jeg tror er lurt for din del er å kjøre med den 316 slik den er og putt de penga du hadde tenkt å bruke på å få 200gamp ut av den på sparebøssa i noen år. så kjøper du deg en 325i eller kanskje tillogmed en m3. Enig. Men kan ha små trim i 316i -> overhalet, 2" eksosanlegg, powerfilter, sinter kammer, osv... Men du får ikke minst 200grap for de Kammer til M40 http://www.streetdesign.no/?id=7509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 tenkte på rundt 500gamp i min 318d like oppnålig det. det jeg tror er lurt for din del er å kjøre med den 316 slik den er og putt de penga du hadde tenkt å bruke på å få 200gamp ut av den på sparebøssa i noen år. så kjøper du deg en 325i eller kanskje tillogmed en m3. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Haha, helt enig med folk. Spar penger og kjøp en bil med større motor neste gang. Husk også at understellet ditt må også kunne stoppe farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Detta kan ikke være seriøst overhode? Men gjør som gutta her sier i såfall. også Setter du av en måned ca til følgene. Den første uka, sitter du på bimmers.no 24/7, og leser alt som er å lese om bil. de neste 3 ukene, skrur du som en gal, for å praktisere en del av det du har lest. Kanskje du skjønner litt mer da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå