Nitroflux Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Hei Noen som vet om det er mulig å bestille kun M-Tech side skjørter og hekkskjørt noen plass på nett? Ser at f.eks Schmiedmann kun selger hele sett, blir litt meningsløst når jeg allerede har fronten
Nitroflux Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Gs har ikke M-Tech tror jeg, er vel kun M3 look settet de har, 4 eksos utblås bak blir litt ekstremt for min smak
-Roger- Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Gs har ikke M-Tech tror jeg, er vel kun M3 look settet de har, 4 eksos utblås bak blir litt ekstremt for min smak Hva mener du med det? Gs selger selvfølgelig m-tech til bilen din. Det samme gjør vel koed eller en annen bmw forhandler
Svare Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 heisan har du de svarte grillene enda passer det på turing 2001
Lars89 Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Får jo enkeltdeler originalt. Må gå inn på delefilmen
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Schmiedmann, gs og koed selger M-tech separat, er berre å bla litt inne på sidene
Langdal Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Gå på karosseri --> støtfanger/karosseri --> delekatalog ETK Der finner jeg i alle fall alt av m-tech til min e36 coupe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå