Gå til innhold

Bytte blinklys i e34, hvordan få ut de gamle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tipper dette har blitt spurt om 1000 ganger før, og jeg har søkt, men finner kun ødelagde lenker, så spør her...

Har fått hvite blinklys i posten nå, og må få ut de gamle da såklart. Men hvordan i all verden skal jeg går frem? Må jeg har ut grillen?

Har begynt med å kikke på høgre siden, for den er vel enklest siden det ikke er luftinntak der, men finner ikke ut så mye!

Noen som kan gi meg en liten gjennomgang på dette?

Mvh Anders :)

Skrevet

Skjønner det... Har fått sett på hvor skruene sitter osv osv, men FY FAEN så trangt da! Får ikke plass til et skrujern noen plass ! Så jeg tenkte at når SÅ mange folk har skifta blinkers må det finnes et par lure triks!

Skrevet

Bruk ett mindre skrujern, alternativt 3/8 skralle så kommer de nok løs :)

Bare bruk lommelykta så ser du hva som må til. Er ikke noe problem

Skrevet

Bytte blinklys er gjort på 4 minutter! Er 1 skrue som sitter mot skjermene. Bruk 8'er på de, så skru og skru, dra ut og inn med nytt blinklys :) Hvertfall sånn på min. Trengte ikke ut med lykter og grill for å bytte blinklys.

Skrevet
Skal følge med på denne her jeg og, samme problemet her :)

Dette er ikke noe problem,bare litt trang,og det blir ikke bedre plass selv om du følger med på denne tråden... :D

Skrevet

Haha :P

Jaja, nå har jeg fått banna jævelskapen på plass! For at dette skulle være en OK jobb, måtte jeg;

På høgre siden: Ta ut batteriet og fjerne metall"holderen" det står på. Så løsna jeg ekspansjonstanken til spylevæska, slik at jeg kunne dra den litt mer mot batteriets retning. Da kom jeg relativt greit til.

På venstre side: Ta bort plastdekslet som luftinntaket er festa på, osv, så løsner du skruen nederst på den sylinderforma holderen eller tanken eller hva det er for noe, vertfall den som står rett nedenfor ekspansjonstanken til servo-oljen. Da jeg fikk løsnet denne sylinderforma saken, drog jeg den ut av plass slik at jeg kom ganske lett til på denne siden!

Og husk, om du er fin i målet og ikke liker grove ord; Da er ikke dette jobben for deg.

Skrevet
Skal følge med på denne her jeg og, samme problemet her :)

Dette er ikke noe problem,bare litt trang,og det blir ikke bedre plass selv om du følger med på denne tråden... :D

haha :D

men nå skrev jo trådstarter hvordan fremgangsmåten var, så da skal jeg følge den! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...