madseen Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hei Holder på å fikse opp min e30 320:) Har igrunnen begynnt for en stund sia. Det jeg har gjort til nå er: Ribba hele bilen for lister og interiør og div Bytta foringer i bakstillinga (powerflex) Malt treversen og bærearman (svart) malt inni hjulbuan, og under bilen(svart) malt trommelan (røde) tatt av førerdøra (var bare bulker hele døra) pussa ned hele bilen og sparkla noen bulker:) har også pusset ned staylinga(skal ha på m-teck 1 stayling:) og hardge vinge:)) tatt av begge skjerman foran, var bulkete og stygge sveist igjen en del hull i gulvet sprøyta di nye skjeman inni sprøyta den nye døra inni Satt på shorth-Shift, med m-gir kule med lys i Blir glad for tilbakemeldinger:) Hvis det er noen som har m-teck 1 innteriør, så send meg en pm, mitt er så slitt, så skulle hatt 2nye stoler:)
bustadmo Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 ja pøs på med bilder! coupe eller sedan? hva har du malt travers osv med?
madseen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 er coupe:) Har malt den med en maling som heter hammerslag, en skikkelig god maling som er ganske kjokk samme malinga har jeg malt trommelan med:)
madseen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Sånn blei skjermen inni Døra inni:)
madseen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Er ikke helt ferdig ennå, holder på å pusse ned kardangen, for skal male den rød:) Blei greit med røde trommler:) Her har jeg først kutta ut den rusta delen, så har jeg sveist i plate etterpå, så har jeg lagt sika rundt, itilfelle det skulle være noen små hull som ikke ble sveist igjen:) var hål rett gjennom gulvet:( hehe
S. Gunstad Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 TSW-Hockenheim er tøffe felger på E30! Ser bar ut ellers og, men det er en ting jeg lurer på; hva er en harkevinge?
madseen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 sånn ser vingen ut, til dere som lurte:)
Reset Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 lol, minnet meg masse om min bil har en svart 320 coupe med samme felger har satt i m20b25, samt shortshift å girkule med lys! denne må jeg følge med på
Fixfax Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 kan du sende en liten beskrivelse av hvordan man sveiser gulvet? sku gjort det selv, men har aldri gjort noe slikt før, og har ingen til og rådføre meg
madseen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Har fått gjort litt idag. Fått satt på begge skjermene og kuttet ut hul te blink lyset:) så har jeg sveist igjen et hul i kanalen. Så har jeg sparkla litt, legger ut bilde senere:) Snart klar til å få sprøyta fyller på nå
madseen Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 skal lakker tag trekket svart , noen som har noen tips om hvilken lakk/sprayboks jeg burde bruke? :]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå