wicky124 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Da får jeg lage meg en tråd her med my new bimmer Ble impulskjøp av denne...var såpass billig at det ikke var noe å tenke på..Hadde litt cash fra forsikringsoppgjøre til forrige caben som ble vraka... men ihvertfall...Bilen har iallefall en god del utstyr og alt funker..med unntak av tlf..endringer på bilen i nærmeste fremtid blir vel xenonlook pærer til parklys og tåkelys foran for å matche xenonlysene..Og etterhvert noen nice felger til sommern... anyway..nok tekst..noen få bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Oioi! Jævlig stilig! Nå blir du snart stoppet av onkel... Som lurer på hvordan en pakkis har råd til en 7'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Historien bak henting av denne bilen er litt fønni...Skulle hente den på mandag...men måtte droppe dama på jobb før jeg henta denne....på vei til jobben til dama stoppet merca..dynamo røk...stod og venta på Viking i nesten 4timer i kulda...så fikk ikke henta den...på tirsdag skulle jeg selge unna jeepen jeg hadde for 17000kr...en som ringte og avtalte å møte han på ikea slependen..han prøvekjørte bilen og alt funka som det skulle..satte oss inn i bilen igjen..skulle til å skrive kontrakt...så stoppa jeepen..og den nekta å starte..ergo..intet salg...lot vraket stå igjen på slependen..også tenkte jeg å ta ut penger fra mastercard...men neida...den hadde visst gått ut på dato 1 februar..brukte en time på å lete etter det nye kortet...menmen...fikk iallefall henta bilen.. Og igår så ble bilen veldig merkelig...fusker brutalt på tomgang..og om jeg gir litt gass..og slepper pedalen så stopper den 9 av 10 ganger..MEGET merkelig sykdom..er irriterende for turtallet ligger på 2-300 rpm og da blir jo servoen hardere og bremsekraftforsterkeren blir også tungarbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Dette som er nye 7`ern ja Wicky? Må jo være et kupp til den prisen dersom bilen er så bra som du sier her EDIT: kanskje ikke så bra dersom det allerede dukker opp små problemer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Oioi! Jævlig stilig! Nå blir du snart stoppet av onkel... Som lurer på hvordan en pakkis har råd til en 7'er Pakkis faktisk..veeeel...naboen kjører 08 passat stv sort med beige skinn, diesel...syncro..og han lurte på åssen jeg kunne ha en slik sjuer når han ikke hadde råd til en større motor i passaten...vel...fordommer blir vel mer politi briefing til sommern med senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Dette som er nye 7`ern ja Wicky?Må jo være et kupp til den prisen dersom bilen er så bra som du sier her Ja kupp og kupp...har en litt stor bulk på bakluka..en sånn typisk parkeringsbulk på hver dør..og litt rustflekker her og der...blir uansett fjerna etterhvert..hmm..men utstyret i bilen funker så me happy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Hørtes ut som luftmengdemåleren din holder på å si hade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Grattis med ny bil;) E38 er en fantastisk kjøremaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Mye senk, mye felg og litt små spoilere her og der så har du skamrå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 spoilere på en 7-serie, har du røyka sokker eller? blir bra dette wicky! Du har riktige planer med senk og felger! Har du vurdert lett toning helt fram for den optimale mafia-looken 7-serier bør ha? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 ja lurer på on det er luftmassemålern ja...er vel dyrt detta? njaaah..om det blir skamsenk er jeg relativt usikker på..vil beholde komforten..ja soting er også interessant..så lenge det ikke er svindyrt snakk om spoiler..vel..en liten m5 leppe på bakluken og kanskje en leppe foran for å få den rette looken..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Grattis med nydelig BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Gratulerer med ny slede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 takk for alle hyggelige tilbakemld bilen bruker faktisk mindre suppe enn jeg hadde regnet med.... Me impressed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå