Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det kan du. Jeg kjøpte meg en billig dvd-spillerfra Clas Ohlson og fellte inn i midtkonsollen i min forrige e38. Funka veldig bra :D

Kobla den til direkte på videomodulen bake jeg da. Hadde ikke inngangen bak på midtkonsollen som du har.

bvt1ognpq8ze6sbd6ktr.jpg

Monterte ekstra IR-sensor (fulgte med) øverst til høyre for navi-skjermen

bjprlkzqmdm9lone8vkd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel litt skruing ikveld..MEN...hvor får jeg tak i luftmassemåler?kan det passe fra alle andre sjuere?eller må jeg ha spesifikt til min bil avhengig av chassinr?

Er det regreim eller kjede på disse?må jeg forsikre meg med tanke på no service med det første eller er det tut og kjør til bilen sier ifra om service?

Finnes det chip til denna?193hk er ikke all verdens på en så tung bil..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor skaffer jeg angeleyes til denne?Fruen vil ha det...hehel.l.MEN...blir vel bare ringer da det ikke finnes lykter med xenon?

Og hvordan vet jeg at det er nivåregulering på denne?Fikk med utstyrs kort og der stod det nivåregulering..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bruke LMM fra 323, 328, 523, 528 og 728

Får kjøpt det her inne, koed, Ebay osv

AE kan du kjøpe på Biltema. Samme som alle andre selger :wink:

Er registerkjede som på nesten alle andre bimmere. Kun E30, E34 og E36 som kom med reim på noen modeller :wink:

Ang service så bare se i servicehefte hvis du har. Bør ha service hvert år eller 15 000km. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah...godt å høre...er det bare å skru av den klumpen foran i motoren og sette på min egen?ingenting annet som må gjøres? Ae skal jeg nok skaffe fra biltema...men er det mye jobb å montere på min?lyktene må deles? Siste service ble tatt i desember..så er vel ikke så lenge siden..men tenkte uansett å få gjort det nå, inkludert diff og girkasse olje bytte..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE er ikke noe problem. lyktene må deles om du kan kalle det for det. må ha av glasset og plast rammen inni lykta bare. er nok enklest og ta ut lyktene av bilen. men jeg hjore det mens de satt i bilen. for og få av lykteglasser er det 3 klips over og under lyktene.

her er lyktene åpnet.

qp6it0osway97ed0uh3u.jpg

her ser du innerglassene i den svarte plastrammen ligger på motoren min. innerglasset på nærlyset måtte fjernes for å få bra resultat syns jeg. glasset var så ujevnt at ringen ikke så ut som en ring. men siden det er linser så har det ikke noe og si. fjernlyset ble bra med innerglasset.

qhec19hvjue6mfh31z1p.jpg

sånn er det ferdig :)

8keqb53oy0rfh3vza6a2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...