Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja kan vel ta det med..hmm...og tid har nok av :P njaaah...har ikke merket så veldig mye forskjell..eller...ja..vet ikke om det er turtall regulator som gjør at den hakker når jeg skal stoppe, eller no annet...rare saker..hva er symptomene da?

Skrevet

Aldri vært borti sånt på mine biler. Men har jeg først hatt det oppe for og gjøre noe. så har jeg gått over andre ting i slengen.

Men nå er det natta. Du får slenge over en PM om/når du finner ut at du vil ha gjort det :wink:

Skrevet

hehe..tro meg..du vil ikke ha en problemvogn..og den lekkasjen i eksosmanifoild...jeg finner den ikke...lekkasjen altså...fant manifolden :P tror den lekker i festet til motoren...eller i toppdeksel pakning..lukter iallefall brent olje/klor av røyken...og det ryker jevnt når det først ryker...Men innimellom så er det ikkeno røyk der..rare saker...

Skrevet

Gått å sikla etter E38 en stund nå. Er det generelt mye feil med dem eller? Eller er det holdbare solide biler?

Skrevet

Er mange solide biler...Og feil?tjaah..hvilken bil er feilfri?

Jeg har dessverre hatt mange feil rett etter at jeg kjøpte bilen...En annen her på forumet hadde en 730D og han hadde også mange feil med den...

Skrevet

Idag, på vei hjem fra moss i fin fart, i henhold til fartsgrensen, så rista bilen voldsomt...Ristingen ble lokalisert til bakstilling..Etter stopp og inspeksjon ble det fastslått at bakfelg har fått en bulk...Ergo..dette førte jo til at dekket bulte ut akkurat i bulkområdet..så...jah...må vel ha på nye felger også...Noen som sa sommer? :P

Skrevet

ja ikkesant:) har igrunn slutta å irritere meg...feil skjer...om det skjer fler ganger...vel...da skjer det likevel:p etter å ha tenkt meg litt om på hva som kan ha vært årsaken til felgbulk så har jeg bare en forklaring...igår på vei hjem fra fruen var jeg litt uoppmerksom og kom borti kanten på rundkjøringa med bakhjulet..hmm...og det vibrerte da svakt i 80-90 km/t..hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...