Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å selge m30'in min, til fordel for noe verre :twisted:

Bunndel: M30B30 blokk, underspyling, b35 veiv, Eagle h-profil råder, m102 stempler med ventiluttak, o-ringet med pianotråd, ARP bolter

Topp: M102, raceportet, omslipt z55 kam, HD-vipper

Rundtomkring: BW372 turbo, JAAS grenrør og innsug, 990cc precision dyser, 90mm spjeld, 50mm wastegate, 69graders termostat, Electromotive tec II sprut, moroso pluggkabler.

Motoren fikk nye lager, pakninger og ringer i fjor vinter.

Selges komplett, med motorfester for e30 ny mappet og startklar. Kan også kanskje leveres i bil om ønskelig

640hk, 770Nm på hjula på bf98 ved 1,7bar

732hk, 890Nm på hjula på VP109 ved 2 bar

IMG_1361-1.jpg

IMG_1358.jpg

70.000,-/bud

Tlf: 47171404

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

feilpostet. denne skal du legge under " biler selges" og ikke "deler selges".

du vil også få mer respons ved å legge slike annonser i riktig kategori.

Skrevet

gutta, hvis det skulle være noe uklarhet, så er M3 en bil, og M30 en motorbetegnelse på bmw's rekkesekser som ble levert originalt i 5 og 7 serie bl.a. ;)

Mon tro hva slags pris denne motoren har da?

Villig til å bytte i noe, har en s38b38 stående :P Men er veldig usikker på hvordan en slik turbomaskin er å kjøre. Er derfor jeg ikke har kjøpt/bygd det enda.

Veldig mye effekt, men tåler den å bli kjørt på høyt turtall lenge? Feks gjennom langsvingen på rudskogen? Er kjølingen god nok da?

Når kommer ladetrykket?

Ble nysgjerrig på vippearmene også, hva slags?

EDIT: ved å sammenligne grafene fra s38 og din, har jo s38 likt antall hk som motoren din har på racefuel helt opp på 4000 rpm ;)

Og fra ca 4000rpm til 5000 rpm går ytelsen din fra drøyt 200 hk til ca 600 hk ? Jeez

Skrevet
gutta, hvis det skulle være noe uklarhet, så er M3 en bil, og M30 en motorbetegnelse på bmw's rekkesekser som ble levert originalt i 5 og 7 serie bl.a. ;)

Mon tro hva slags pris denne motoren har da?

Villig til å bytte i noe, har en s38b38 stående :P Men er veldig usikker på hvordan en slik turbomaskin er å kjøre. Er derfor jeg ikke har kjøpt/bygd det enda.

Veldig mye effekt, men tåler den å bli kjørt på høyt turtall lenge? Feks gjennom langsvingen på rudskogen? Er kjølingen god nok da?

Når kommer ladetrykket?

Ble nysgjerrig på vippearmene også, hva slags?

EDIT: ved å sammenligne grafene fra s38 og din, har jo s38 likt antall hk som motoren din har på racefuel helt opp på 4000 rpm ;)

Og fra ca 4000rpm til 5000 rpm går ytelsen din fra drøyt 200 hk til ca 600 hk ? Jeez

Har s38 200hk på hjula på 4000rpm? Er fin å kjøre ja, og går fint å jamre på turtall gjennom langsvingen. Vippene er HD-vippene de selger på PPF, har bevist sin styrke på div m20 iallefall.

Skrevet

Uff, beklager sterkt! Glemte jo i all "forskningen" at den grafen viste hjulhester. S38 har jo såklart ikke det. Men lykke til med salg av grom motor, ikke skjønner jeg at du vil ha noe enda sterkere i en e30 da!!

Skrevet

Denne motoren er sinsyk rå. Går enormt bra.Så med denne i e30 feks drar du fra det meste på norske veier/baner. Den har vist seg og være meget holdbar og.

Skrevet

Og denne passer selvsagt og fint i e28,e23,e24 og e34 og!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...