Trond e30 cab Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Det var skikkelige flotte bilder av en knallpen bil Ikke like lett å finne så fin og hvit snø i byen gitt
jon///M Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 pen bil. hver gang jeg ser en e46 facelift med m-tech2 i blå farge så angrer jeg som faen på at jeg tok den enkle veien og gjikk for grå e46. blå ser jo så mye bedre ut!
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Takk takk! Har dere tips om noe som burde vere forandret eller? Vurderer splittere til våren Muligens det kommer bilder av interiør i kveld
Syse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Takk takk! Har dere tips om noe som burde vere forandret eller? Vurderer splittere til våren Muligens det kommer bilder av interiør i kveld Bilen din er jo knallpen i orginal stand, men jeg ser for meg følgende ting som kanskje ikke ville gjort den styggere: -Eksos(Jeg er knallfornøyd med 2.0 diesel og eisenmann) -Splittere, som du sier -Lakkere utv. lister -svak toning av ruter Skulle ønske jeg kunne bygge om touringen min til sedan
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Eksos har vert og er i tankene ja! va måtte du ut med for eisenmann? Lakering av lister blir det nok ikke, siden jeg tenkte å ha sorte splittere og
Syse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg måtte vel ut med 5'100 med rabatter. Også kommer jo montering i tillegg. Men dæven jeg er fornøyd! Det er nesten ingen forskjell på lyden fra orginal, du kan skimte DUUUUUH når du slipper gassen =) Jeg ønsker iallefall ikke å putte noe billig-eksos på bilen.
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 For vurdere en sånn da da Men blir nok kankje litt øking i antall gamper først
Syse Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg vurderte også en chip fra ESS en periode, men la det på is nå da jeg hørte at biltilsynet har startet med kontroller av dieselbiler hvor de har med seg rullende landevei. Venter heller til jeg blir rik, og får det lovlig Ganskje surt å få en bot + tollregning på 20'000. Dessuten syns jeg 150hk motoren beveger seg ganske friskt..
spruddel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Nydelig bil og fine bilder Skulle helt klart ønske jeg hadde samme farge som deg! Kjedelig med sølv, men man kan ikke få alt som 18-åring Gleder meg til interiørbilder også. Tips til videre planer som jeg har hatt planer om selv/har (men som må utsettes p.g.a. planer om MC-lappen og vet at de fleste pengene jeg bruker på bilen er bortkastete, bortsett fra at jeg får en finere bil:)): - LED baklykter? - Angeleyes xenon-look hadde nok vært kult på blå bil - Vet ikke hva du mangler innvendig, men muligens skifte noe der hvis du ikke har sportseter osv. - Sommerfelger hvis du ikke har noen kule fra før - Soting av ruter som sagt tidligere. (20% bakrute og 30% resten?) - Muligens mer senk hvis du vil - M3-speil - Muligens sort grill som Syse monterte på sin blå (ble tøft) - Blinklyspærer som er chromefarget Tror det var det meste Er altfor mye man kan gjøre! Og det blir fort dyrt.. Innlegg nummer 1000. for meg jo :applause: Det innlegget fortjente å havne i denne tråden
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Takk for æren av ditt 1000 innlegg Mener det er Led ja Har sportstoler i alcantara med stoff eller hva det nå enn er i midten og er meget fornøyd med det Deilig å varmt er det om vinteren pluss varme i setene. Utenom det er det ikke noe serlig mer skryte av innvendig,har sort tak-trekk da... Så var det sommer felgene, har et problem der fordi jeg nesten aldri finner noe jeg liker og blir sjeldent enig med meg selv. de jeg har sett på er Hartge classic replica hos Gs. meeeeen vi for se Soting senk og m-speil kommer nok langt bak i rekken. For utseende messig skulle den nok vert senket mer, men jeg syns det er alt for godt å slippe ta hensyn til alle humper å slikt speila for klare seg foreløpig...Soting har jeg ikke tenkt på! Sort grill blir nok prøvd, men blir mer og mer bestemt på å beholde chrom grill på Bmw`r Men nå må jeg ut prøve på få til noe interiør bilder, noe jeg har slitt med tidligere! Noen som har tips???
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Fikk tatt et par men ble ikke no spess bra... Men men!
spruddel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Så jo fin ut inni da Kunne veldig gjerne hatt de setene der jeg! Nå mente ikke jeg nødvendigvis at alt jeg ramset opp er ting som trenger og gjøres for at den skal bli fin (det er den allerede da), men bare forskjellig tips så du får ideer Det er jo uansett smak og behag hva man vil. Jeg vurderer også kanskje chromegrill på min, men tror det blir en stund før jeg gjør noe særlig mer med min. Angående sommerfelger, vet ikke hva du synes om f.eks Vertini Riviera (de jeg har) eller liknende felger? GS har jo noen felger som likner veldig på det forsåvidt.
Simen! Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Har sett på de ja Men er liksom ikke sånn at "disse skal jeg ha" om du sjønner Vurderer nå å bestille splittere vertfal, for se om det blir noe annet snacks også
spruddel Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Skjønner Du leter etter en felg du virkelig faller for som du MÅ ha Vanskelig å finne... Splittere blir hvertfall veldig bra med m-tech 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå