RR Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Her kommer datoer for sesongen 2010 - Lørdag 10. April Rudskogen Motorsenter kl. 08-19 - Lørdag 8. Mai Rudskogen Motorsenter kl. 08-19 - Søndag 4. Juli Rudskogen Motorsenter kl. 13-19 - Lørdag 18. September Rudskogen Motorsenter kl. 08-19 Info : www.trackday.no
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Gleder meg allerede... Må handle nye bremseklosser innen april nå da
RR Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Hei Nei vi har valgt å ha våre treff på Rudskogen motorpark i år ,det er det mange grunner til . Den største er at det er vansklig å sammle folk der. Baneforholdende er bedre foreløpig der også ,så jeg synnes det er synd også Mye har også med datoer å gjør . Hvordan ligger de fleste an til sesongen, er dere klare så tidlig ? Dette er jo en flott mulighet til å teste ut vinterens oppgraderinger eller bare børste bort litt rattrust Vi har fokus på max kjøretid www.trackday.no
RR Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Vi skal i møte nå i februar slik at våre treff blir Motorsport arangmanger der du da "lovelig" kan teste din lisensierte bil også . Vi setter opp egne hit for biler med lisenser ca 15 min av hver time Vi vil også ha drive thru pit lane slik at du kan ta dette som en trening eller ønsker å justere på ting ved bare å kjørte ut på banen igjen.... slik at du kan forbedre deg til sesongen eller løp Rudskogen er ganske strenge på sine DB krav så viktig at du ikke overstiger 100 db .Dette er utleier sine krav! Har du /dere spørsmål kan dette rettes i denne tråden Kommer du for å kjøre med en lisensiert bil ønsker vi en tilbakemelding på dette alexander@trackday.no mrk. den med: lisens bil på treff ! slik at vi også kan forberede oss. Takk mvh Jan Øivind
Chris_ Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Høres kjempebra ut! Er det noen spesielle krav til bil? eller er de fleste velkomne? Eller blir 325 for pinglete? hehe
Werther Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Høres kjempebra ut! Er det noen spesielle krav til bil? eller er de fleste velkomne? Eller blir 325 for pinglete? hehe Det som er fint med Rudskogen er at man ikke må ha motor for å hevde seg. Når jeg kjørte der i fjor med en 116hk-Miata (med originalt understell og 185-60-14" halvslitte Fuldadekk) dro jeg fra en mengde biler som trimmede Supraer, RX7, Viper m.m. Så er utrolig gøy selv med lite motor så lenge man er glad i spor-kjøring.
Chris_ Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Skjønner Men lurte på om det var noe "krav" om motor osv
olly Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Hei Nei vi har valgt å ha våre treff på Rudskogen motorpark i år ,det er det mange grunner til . Den største er at det er vansklig å sammle folk der. Baneforholdende er bedre foreløpig der også ,så jeg synnes det er synd også Mye har også med datoer å gjør . Hvordan ligger de fleste an til sesongen, er dere klare så tidlig ? Dette er jo en flott mulighet til å teste ut vinterens oppgraderinger eller bare børste bort litt rattrust Vi har fokus på max kjøretid http://www.trackday.no litt synd da det er langt å kjøre fra trøndelag for en dag. men skjønner det er enklere og samle folk på rudskogen. Bra det er treff der det er max fokus på kjøring og ikke på fyll å rølp som fx gatebil å sommertreff på mo har blitt til.
RR Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Hei Nei vi har valgt å ha våre treff på Rudskogen motorpark i år ,det er det mange grunner til . Den største er at det er vansklig å sammle folk der. Baneforholdende er bedre foreløpig der også ,så jeg synnes det er synd også Mye har også med datoer å gjør . Hvordan ligger de fleste an til sesongen, er dere klare så tidlig ? Dette er jo en flott mulighet til å teste ut vinterens oppgraderinger eller bare børste bort litt rattrust Vi har fokus på max kjøretid http://www.trackday.no litt synd da det er langt å kjøre fra trøndelag for en dag. men skjønner det er enklere og samle folk på rudskogen. Bra det er treff der det er max fokus på kjøring og ikke på fyll å rølp som fx gatebil å sommertreff på mo har blitt til. Den ser jeg .....men hva gjør man ikke for sporten mye å se på også
RR Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Skjønner Men lurte på om det var noe "krav" om motor osv Ikke noe krav til motor ,viktigste er å ha det gøy Her er alle velkomne til å kjøre , hvis du vil ha litt tips kan du se her : http://www.49790.websys.sysedata.no/ind ... egoryid=11 www.trackday.no
Chris_ Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Takktakk! Da ser dere kanskje meg der! Kjempebra tiltak!
m5_klaus Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 møter opp med e34'en å svir unna litt gummi. sammen med 2 stk e46'er som er ute etter det samme...
RR Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Trackday.no har gått i innkjøp av Norges desidert feteste trackday TAXI . Vi vil tilby også til de som ikke har anlednig for å kjøre, til å kjøpe seg en plass i vår 800hk taxi bygd for 4 personer . Vi vil også lodde ut på din inngangsbillett en tur i vår trackday taxi . Vi kommer med bilder når bilen er ihus til onsdag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå