Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hehe hvis du spør han her http://blog.naess.net/ så har han sikkert et par bilder av bilen din ser ut som han har klart å få tatt endel pene bilder med ordentlig kamera ^^ venter selv på svar ifra han. hva klarte du å kjøre på forresten? (rundetid)
S.Arnesen Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hehe hvis du spør han her http://blog.naess.net/ så har han sikkert et par bilder av bilen din ser ut som han har klart å få tatt endel pene bilder med ordentlig kamera ^^ venter selv på svar ifra han. hva klarte du å kjøre på forresten? (rundetid) Moro. Sendt han mail nå Turte ikke ta noen tider. Men imellom mine elendige egenskaper, slapp motor og dekk som sklei i alle ender så var det nok langt ifra imponerende... hehe
Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hehe hvis du spør han her http://blog.naess.net/ så har han sikkert et par bilder av bilen din ser ut som han har klart å få tatt endel pene bilder med ordentlig kamera ^^ venter selv på svar ifra han. hva klarte du å kjøre på forresten? (rundetid) Moro. Sendt han mail nå Turte ikke ta noen tider. Men imellom mine elendige egenskaper, slapp motor og dekk som sklei i alle ender så var det nok langt ifra imponerende... hehe pff hadde da alt av det du sa nå og alikevel havna bilen på 1.16.0 og dette var uten sportsunderstell, senking osv ^^
S.Arnesen Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 pff hadde da alt av det du sa nå og alikevel havna bilen på 1.16.0 og dette var uten sportsunderstell, senking osv ^^ hehe.. Rimelig kurant tid det da...
Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hehe.. Rimelig kurant tid det da... tenkte jeg skulle handle inn slicks og evt andre ting til neste år, så får vi se om den kan forbedres xD
S.Arnesen Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hehe.. Rimelig kurant tid det da... tenkte jeg skulle handle inn slicks og evt andre ting til neste år, så får vi se om den kan forbedres xD Neste år? sesongen har jo nettopp begynt... hehe Jeg har noen toyo r888 dekk liggende som har noen runder på skogen foran seg tenker jeg.
Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Neste år? sesongen har jo nettopp begynt... hehe Jeg har noen toyo r888 dekk liggende som har noen runder på skogen foran seg tenker jeg. jepp, gidder ikke bruke mere penger på bilen denne sesongen skal dog kjøre mer på bane i år ^^ brukte 10k på å bytte bremser, div oljer/vesker og nye dekk før skogturen 19" blir fort dyre
Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 More to come! pent! du har vel ikke tilfeldigvis bilder av en mørkeblå e46 sedan på banen? ^^ har ikke funnet noen bilder enda xD
SteffenM2 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 pent! du har vel ikke tilfeldigvis bilder av en mørkeblå e46 sedan på banen? ^^ har ikke funnet noen bilder enda xD Er det krengepatrulje bilen? EDIT:
Sanux Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hahahaha krengepatruljebilen.. me like that tusen takk! fint noen gadd å ta bilde av en org e46 320
SteffenM2 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Klart det, men var så vidt, du må vaske bilen din gutt!
ehrnst Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 trodde sladding var strengt forbudt på treffet jeg. Men det var kanskje bare drifting som ikke var lov?
SteffenM2 Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 trodde sladding var strengt forbudt på treffet jeg.Men det var kanskje bare drifting som ikke var lov? Mener og huske at det var lov og sladde utav svingene, powersliding med andre ord.. Fortsatt var det noen som tøyde strikken litt!
S.Arnesen Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 trodde sladding var strengt forbudt på treffet jeg.Men det var kanskje bare drifting som ikke var lov? Vi fikk beskjed om at noe risting med rumpa var greit, så lenge det ikke var midt i feltet av biler. Det skal sies at de trackday karene var de meste ivrige på herjinga da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå