KP_coupe Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Hei, lurte på om noen veit hva som kan feile bilen min, den kan gå nesten normalt og begynne å fjuske og nesten gå på 5 sylindre... og nøler veldig med øke på høyt turtall.... noen som vet noe?! :S ikke gøy...
SteffenM2 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Jeg hadde samme problemet, det kom ifra vann/olje i plugghullene, toppdeksel pakkningen er vist en svakhet på disse motorene. Ta ut coilene, og se om det er fuktighet der!
Hpi Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Er en annen tråd her nå om en 325 som hoster og harker etter børsteløs bilvask. Har du sjekket om det er fuktighet i motorstyringen? Kan skyldes dårlig/tett drenering.
KP_coupe Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 har vært olje i plugghullene, har skifta toppdeksel pakning.. skal ta en sjekk etterpå å se etter.. men hvor sitter motorstyringen egentlig?:S
bmw318i auto m43 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 på min e36 ligger dme'en(motorstyring/hjærne) bak batteriet inni torpedoveggen(bak en plastdeksel, rett forran hanskerommet....
KP_coupe Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 kan ikke være gåen luftmengdemåler, falsk luft osv+?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå