bmwhamster Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Stemmer at man ikke får godkjent e30 med over 300 hk. men det er andre regler som gjelder for M3 bilene. dem får du godkjent av en eller annen merkelig grunn. har vært mye diskusjon rundt det her i området. men vi bor i norge, og norske myndigheter er bare en stor gåte. desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Stemmer at man ikke får godkjent e30 med over 300 hk. men det er andre regler som gjelder for M3 bilene. dem får du godkjent av en eller annen merkelig grunn. har vært mye diskusjon rundt det her i området. men vi bor i norge, og norske myndigheter er bare en stor gåte. desverre. Det er litt rart at du vet dette så sikkert siden hele ryktet startet med at jeg sa at det bør være mulig å få godkjent E30 M3 med opp til 340hk. Såvidt jeg vet har ingen faktisk prøvd dette. Det var også jeg som godkjente min E30 med S50 i fjor og dermed åpnet opp for at bla de to bilene i Telemark ble godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Må man betale HK avgift hvis man ønsker å godkjenne denne bilen med 3,2 i og med den ikke har vært på langtnær 10 år i landet? Hva slags amcar er du interessert i? Strøkent flak eller trimma Coupe med manuell ++? OT: ja du skal ha credit for at du fikk bilen din godkjent pIMp. Øynene mine holdt på å dette ut, men som vi merket ble plutselig flere andre godkjent og. Fikk du åpnet en "dør"? bra jobba uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 jeg vet hva jeg vet om godkjenninger osv. sånn er det bare. er interessert i trimma coupe med manuell gitt. men ser ut som den muligens er solgt nå. kommer en i morgen kveld som er meget int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 ikke meningen å virke ovenpå på noen måte. men en av mine beste kamerater har så og si alt å gjøre med godkjenninger av bmw her i distriktet. da vet man litt. er også han som har satt opp denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 bumpi bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 fremdeles til salgs pga useriøs kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 ikke meningen å virke ovenpå på noen måte. men en av mine beste kamerater har så og si alt å gjøre med godkjenninger av bmw her i distriktet. da vet man litt. er også han som har satt opp denne bilen. Sportevo1990? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 uff, synd med alle de som ringer og maser og herjer og sier de skal ha bil, og så har de fanden ikke penga etc etc... Men spør igjen, må man betale HK avgift om motoren skal godkjennes? I og med den ikke på langt nær har vært i norge i 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Ja biler MÅ ha vært regga i Norge i 10 år, ellers må det betales hk, vekt avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 stemmer. men avgiften minker masse for hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg skjønner ikke at folk skal mase så jævlig hver gang det kommer en e30 for salg med motor som ikke er godkjent i vognkortet! Hvis det hadde vært tilfelle trur jeg det hadde blitt skrevet med store bokstaver... Bilen er til salgs som den står beskrevet i annonsen, hvorfor er det så vanskelig å skjønne? Beklager OT men lykke til med salg av nydelig bil til fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 ikke meningen å virke ovenpå på noen måte. men en av mine beste kamerater har så og si alt å gjøre med godkjenninger av bmw her i distriktet. da vet man litt. er også han som har satt opp denne bilen. Sportevo1990? Nei, Stig Johansen. Motoren kjøpte han av meg.. Den motoren er veldig bra stand. Lav km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Takk skal dere ha øyvind og julian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 ikke meningen å virke ovenpå på noen måte. men en av mine beste kamerater har så og si alt å gjøre med godkjenninger av bmw her i distriktet. da vet man litt. er også han som har satt opp denne bilen. Sportevo1990? stig johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg