djanrune Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 den rosa fargen er da den råeste rosa fargen man kan finne etter min smak glemmer aldri mitt første syn på den bilen da den gikk her. Var helt forelsket
Mexos Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 jeg synes faktisk heller ikke den bilen er det verste som er bygget, men liker de bedre originale.
Morten1989 Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Synes den er tøff jeg også. Kule framstoler
Julianv Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Den der gikk i åsane i bergen en periode såvidt jeg vet også Husker jeg og en kompis (når vi var ung og ikke kunne så mye om bil) spurte eieren om det var en m5 så fikk vi det frekke svaret: Har du noen gang sett en m5 cab kanskje?! også kjørte de
Bakkerud Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 mener også att jeg så denne i åsane for noen år siden. men om det var akkurat denne eller en tilsvarende rosa er jeg ikke helt sikker på
Julianv Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg tror ikke det er så mange som bygger om til helt lik, så tror det var den
djanrune Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Mener og huske han som hadde den herfra bodde i bergen også en stund så det er ikke umuligt at det er den nei kjenner søsteren hans så jeg får vel høre med henne får og være på den sikkre siden hehe
///ben Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Ser helt forferdelig ut, greit fronten er fin, ræva er fin, men den kombinasjonen. Istede for og koste på denne bilen i dyre dommer for å få bytta front osv osv, så kunne han jo ha kjøpt seg en e46 cab. Og lakka den rosa, hadde sett betydelig bedre ut Det er bare min mening da, syntes det rett og slett ser for dumt ut med de ombygde frontene.
RaymondJ Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Så denne filmen igår. Var jo til tider litt morsom. GS markedsførte seg så jeg! 10.000 tommeltotta scenen var litt bra, fin fyr han dophuet
hylle Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Kristoffer joner er vel en av de beste skuespillerene dette landet har., Så det var en som skrev at tomme tønner var tidenes norske film., sier meg litt uenig der., Synes Izzat er den råeste Norske filmen som er laget!
BMW-Coupe Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Off har denne vogna en egen tråd.. Sikkert midt i blinken for de som vil ha oppmerksomhet!
smainick Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 di siste åra før filmen så holdt denne bilen til i oppland i garasjen til brodern, og han kjøpte den i oslo så må være mange år siden denne var lenger nord:P greit gjennomført bil, plastikkken derimot tålte heller lite:p
mazdak1 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Var det ikke Wasif Iqbal som bygde denne bilen? Det hørte hvertfall jeg rykter om..
316 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Den der gikk i åsane i bergen en periode såvidt jeg vet også Husker jeg og en kompis (når vi var ung og ikke kunne så mye om bil) spurte eieren om det var en m5 så fikk vi det frekke svaret: Har du noen gang sett en m5 cab kanskje?! også kjørte de Har du noen gang sett en 3-serie M5?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå