BMWPower Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Blei en grei erstatter til M5´n detta Joda, er fornøyd so far... Men savner go bilen for det.
BMWPower Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Bilen kom seg med de felgene, men kan du ikke legge opp et bilde av motorrommet? Hjelper på med 19" ja. Skal bare gjøre litt rent oppi der, så skal jeg ta noen bilder. Men det ser jo nærmest orginalt ut egentlig.
BMWPower Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Utrolig pen farge. Fin bil du har Takk for det
Hefner Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Har jo ikke fått med meg denne bilen jeg da, vært litt borte fra bimmers en stund ser jeg. men fy faen og grom denne vogna var. Nye hjula blir nok ikke dumt. gleder meg til mai jeg så får vi se. Sett noen flere E39 med de hjula du har best eller? eneste i Norge du blir da. Rått!!
BMWPower Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Har jo ikke fått med meg denne bilen jeg da, vært litt borte fra bimmers en stund ser jeg. men fy faen og grom denne vogna var. Nye hjula blir nok ikke dumt. gleder meg til mai jeg så får vi se. Sett noen flere E39 med de hjula du har best eller? eneste i Norge du blir da. Rått!! Har faktisk ikke sett en eneste BMW i Norge med de hjula, så blir kjekt å ha noe som ikke alle andre har Men det har jo sin pris da..
anders87 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Gleder meg til og se Works'ene dine ja! Men hvilke dekk dimensjon har du tenkt til og kjøre på?
BMWPower Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Gleder meg til og se Works'ene dine ja! Men hvilke dekk dimensjon har du tenkt til og kjøre på? Tenker å bruke 225/35-19 fremme på 9" felg. Og 255/30-19 bak på 10,5" felg. For og få litt strekk, syns det er penest. Blir Toyo eller Dunlop dekk.
anders87 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Smuuuud Blir samme som jeg kjørte bak det da, ble pent strekk med Toyo Proxes T1R hvertfall
eliot Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 fett bil detta gitt .... åssen er kjørefølelsen i e39 i forhold til gamlebilen ? bedre eller verre ?
endre88 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 må si bilen ser bedre ut i ekte enn på bildene så deg oppe me jobben min i dag (auto23)
BMWPower Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 fett bil detta gitt .... åssen er kjørefølelsen i e39 i forhold til gamlebilen ? bedre eller verre ? E34`n var litt mer sporty og kjøre, om det er det rette ordet. Litt mer racing følelse E39`n er liksom mer sivilisert, komfortabel og vanlig. Bortsett fra en tung clutch og div. lyder fra kompressor og eksos. Så går den jo vesentlig bedre også da
BMWPower Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 må si bilen ser bedre ut i ekte enn på bildene så deg oppe me jobben min i dag (auto23) Auto 23 ja, det er jo nesten next door til der jeg jobber Hvordan var lyden? Har ikke hørt den fra utsiden enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå