BMWPower Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Sjetonge Droppa da eg og, blir kje nåke futt viss ikkje dåke ska! heeh! Det e nå heilt sant hehe.. HVis du bara droppe å kjøpa katt te 6000kr så kan du jo vær me te Rudskogen
SSM Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Sjetonge Droppa da eg og, blir kje nåke futt viss ikkje dåke ska! heeh! Det e nå heilt sant hehe.. HVis du bara droppe å kjøpa katt te 6000kr så kan du jo vær me te Rudskogen Duh! Roooooooolig! hehehe! Hadde vert gøy å vert me på da og, men da e nok me 1 Gatebil treff der borte i året. Får liksom nok den eine gongen Blir ikkje nåke katt endo, må ha vaskemaskin fusst
BMWPower Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Då blir det lettare for meg å vinna pokal såfall når du holde deg hima hehe...
BMWPower Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Se her ja, da var vi på vei til hotellet Har noen bilder selv også jeg skal få lagt ut.
BMWPower Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Noen "action" bilder fra et lokalt BMWCCN treff helga før Rudskogen. Kjørte kun "familiekjøring" da denne banen er litt for liten for en stor bil og er veldig redd for felgene Var såfall ei lita jente som syns dette var veldig gøy, sitter å smiler i baksetet mens vi kommer sidelenge ut på "langstrekke" Ser henne såvidt på første bilde her:
BMWPower Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Ser der ja, e han far i full gang me å skifta dekk... Va vel ca rundt kl 17.45-50 dette? Husker jeg stressa litt me å få på andre dekk før premieutdelingen kl 18.00.
Mikael-B Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Hvilken jekk bruker du der ? Får du den under uten noe annen form for heising? Sliter med at jeg ikke får under noen jekk, uten å bruke den originale saksejekken først kunne trengt en god og lav jekk.
StrexX Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 kan se ut som "racingjekken" til biltema... pen bil, gamlebilen til en jeg kjenner dette, gjennomført bygg!
BMWPower Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Det stemmer, er "racingjekken" til Biltema. Den nye modellen. Synd den er helt genial. Veldig lav, lett og jekker fort. Passer perfekt til å ha med på treff osv. da den er enkel å demontere.
Ghosterix Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 aha... så den biltema jekken er kanskje grei da.. jeg har tenkt litt på å kjøpe den et par ganger, men er litt skeptisk til kvaliteten på biltema saker... når det kommer til slike ting som dette Utrolig flott bil du har forresten. Du har gjort lite feil der ja
BMWPower Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Biltema har dårlige & bra ting. Verktøyet til biltema med 10års garanti er faktisk veldig bra. Du får som regel det du betaler for. Denne jekken har 10års garanti og fungerer helt utmerket. Den modellen før denne hadde jeg en del problemmer med, men fikk alltid ny på garantien. Koster vel ca 2000kr. Absoult å anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå