Olelink Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Gratulere med velfortjent 1.plass Torbjørn 5'ern din er en fryd for øyet
BMWPower Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Takker for gode tilbakemeldinger
-Erik- Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Gratulerer med 1.plass! Og med nydelig bil
Spiritus Sancti Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 BMWPower skrev: Så blei det jaggu 1.Plass beste BMW også Det var veldig kjekt! Hahahah, meg til høyre der jo. Så kjekk Sykt fet den bilen din. Så ut til å gå godt også! Hehe
Geir Anders Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Vet ikke om jeg har kommentert her tidligere. Men utrolig rå børse du har fått deg. E34n var pen, men denne er hakket penere\tøffere i mine øyne!
BMWPower Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Spiritus Sancti skrev: BMWPower skrev: Så blei det jaggu 1.Plass beste BMW også Det var veldig kjekt! Hahahah, meg til høyre der jo. Så kjekk Sykt fet den bilen din. Så ut til å gå godt også! Hehe Hehe Ja den fungerte bra på banen til å være såpass tung.
BMWPower Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Geir Anders skrev: Vet ikke om jeg har kommentert her tidligere.Men utrolig rå børse du har fått deg. E34n var pen, men denne er hakket penere\tøffere i mine øyne! Takk for det, må jo prøve oppgradere litt
Bimma /// Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Meget fin e 39 du har work hjula kledde den veldig bra
BMWPower Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Thanks, veldig fornøyd med felgene selv
Hankook Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Dette er uten tvil den råeste e39`n jeg har sett. Kunne du spurt han kompisin din om tegning på disse luftinntakene dine? Bare slik jeg har nevnt det: Råååååå felger som passet som Hans i Grethe på bimmeren din=)
BMWPower Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Takk for det. Han har tegninger på luftinntakene, men de blir dessverre ikke levert ut. Litt hemmeligheter må man få ha
BMWPower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Hadde en litt stilig opplevelse igår kveld. Låg å cruisa på motorveien, så kom det plutslig en bil opp ved siden av meg. Trodde først det var en toyota celica eller noe på grunn av lysene og det var mørkt. Så hører jeg et syk lyd i det den passer meg, det var en Aston Martin DB9. La meg så rolig etter den, helt til vi kom en rundkjøring. Da var det full akslerasjon fra ca 40-50 og opp til xxx på begge biler, og det som var litt kult var at jeg dro litt inn på opp til en viss hastighet. Så var det akuratt på cm lik akslerasjon til 4 gir var tømt, så full brems. Har ikke så peiling på Aston Martin, men DB9 skal væl være rimelig heftig Såfall ganske godt fornøyd med jeg holdt den hele veien
S.Hafsmo Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Hehe, Det var sikkert kjipt for herren i millionbilen å ikke være i stand til å kjøre fra en "gammal 5-serie".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå