Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Heftig det! Aston Martin DB9 har en 6 liters V12 på 460-470hk og 620 Nm og med en vekt på 1700kg våt Tøft at en "gammal" 5-serie hang på da ja
Rayen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hallao =D Lenge siden eg har hengt på bimmers no.. fikk ikke med meg at du vant 1 plassen din snik Eg reiste tidlig søndag for og komme meg hjem i skapelig tid =) menmen Vi kom nå hjem med bilen i godt behold begge to btw vinterlagret min no ilag med den røde E39 M5en
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Hallao =DLenge siden eg har hengt på bimmers no.. fikk ikke med meg at du vant 1 plassen din snik Eg reiste tidlig søndag for og komme meg hjem i skapelig tid =) menmen Vi kom nå hjem med bilen i godt behold begge to btw vinterlagret min no ilag med den røde E39 M5en Hallaisen. Ja vi reiste tidlig vi også, var ikke på Rudskogen søndagen i det hele tatt. Reiste lettere reduserte fra hotellet til Sverige og handla litt snacks, så rett hjem Vinterlagring allerede nå?? Er det komt snø i Arna allerede Er jo forsatt noen treff med BMWCCN igjen før sesongen slutter
KingB Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 En liten videosnutt her: Ehh.... hadde du ikke flere gir..?
BMWPower Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 En liten videosnutt her: Ehh.... hadde du ikke flere gir..? Hehe, joda.. Men skulle bara lage litt røyk for noen bilder til Gatebil Magazine Skal legge ut en litt heftigere video om litt.
Rayen Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Nice film hehe, snøen er ikke komt enda.. men var så sykt kaldt en periode her og er jo bare drit vær.. så vi har faktisk parkert di for i år =P
KingB Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 En liten videosnutt her: Ehh.... hadde du ikke flere gir..? Skal legge ut en litt heftigere video om litt. Da forventer jeg at du stillestående tar igang i 2 gir, tømmer det, smeller den i 3 og drar'n opp til sperra før du begynner å spinne donuts!
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Da forventer jeg at du stillestående tar igang i 2 gir, tømmer det, smeller den i 3 og drar'n opp til sperra før du begynner å spinne donuts! Word!
Thunegutt Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Hadde en litt stilig opplevelse igår kveld. Låg å cruisa på motorveien, så kom det plutslig en bil opp ved siden av meg. Trodde først det var en toyota celica eller noe på grunn av lysene og det var mørkt. Så hører jeg et syk lyd i det den passer meg, det var en Aston Martin DB9. La meg så rolig etter den, helt til vi kom en rundkjøring. Da var det full akslerasjon fra ca 40-50 og opp til xxx på begge biler, og det som var litt kult var at jeg dro litt inn på opp til en viss hastighet. Så var det akuratt på cm lik akslerasjon til 4 gir var tømt, så full brems. Har ikke så peiling på Aston Martin, men DB9 skal væl være rimelig heftig Såfall ganske godt fornøyd med jeg holdt den hele veien Bra at du ikke har glemt ut gamle takter Vi blir jo ikke yngre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå