BMWPower Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Hvor er den filmen fra da? Må jo først lage den da vettu
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Nice film hehe, snøen er ikke komt enda.. men var så sykt kaldt en periode her og er jo bare drit vær.. så vi har faktisk parkert di for i år =P Litt vel tidlig da, er jo forsatt noen dager med sol å tørre saltfrie veier igjen Men godt du tar vare på den
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Da forventer jeg at du stillestående tar igang i 2 gir, tømmer det, smeller den i 3 og drar'n opp til sperra før du begynner å spinne donuts! Haha, time will show Er ikke vanlig turtallsperre på den, når den kommer til ca 6700rpm så bare kutter den tvert/stopper! Skal ikke dra en motor med kompressor til "sperra", pga motoren stopper, men pressa vil mer... Ikke bra...
BMWPower Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Bra at du ikke har glemt ut gamle takter Vi blir jo ikke yngre hehe Hehe, snakkk for deg sjøl Føle meg ung å fresh eg
Mikael-B Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Er det slik turtallssperre på denne og? Som bare stopper opp? Trodde den ble tatt bort ved modifiseringa av hjernen jeg
Rayen Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Nice film hehe, snøen er ikke komt enda.. men var så sykt kaldt en periode her og er jo bare drit vær.. så vi har faktisk parkert di for i år =P Litt vel tidlig da, er jo forsatt noen dager med sol å tørre saltfrie veier igjen Men godt du tar vare på den Ja, merket det no etter dager som denne osv.. men men.. no står den godt og varmt så Ser litt etter en ny bil også så.. vi får se ka tiden viser
BMWPower Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Er det slik turtallssperre på denne og? Som bare stopper opp? Trodde den ble tatt bort ved modifiseringa av hjernen jeg Ja, den kutter tvert. Litt uvant å kjøre med. Drar den aldri så langt med vilje, men det hender jo at den slipper taket og da kan det skje
BMWPower Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Nice film hehe, snøen er ikke komt enda.. men var så sykt kaldt en periode her og er jo bare drit vær.. så vi har faktisk parkert di for i år =P Litt vel tidlig da, er jo forsatt noen dager med sol å tørre saltfrie veier igjen Men godt du tar vare på den Ja, merket det no etter dager som denne osv.. men men.. no står den godt og varmt så Ser litt etter en ny bil også så.. vi får se ka tiden viser Ny bil?? Ka du ska ha deg nå da?
Rayen Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Nei, si det.. blir nok bare en halv fet bruksbil tenker eg.. savner litt det og ha e39.. så dealer litt på en 520 til en kompis no.. får eg den blir det litt små stasj også kjøre den i vinter Tror nok eg beholder E34en neste sesong også.. Har solgt gamle motoren til en kompis no så.. den blir turbo konvertert Fått noen bud på E39en då siden arenum? Kunne byttet den i E34en men kuleran i og med at det ikke e godkjent! Eneste nedsige igrunn.. hehe
BMWPower Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 E39 er fin vinterbil Har handlet meg en E46 2002 modell facelift med M pakke til vinterbil, siden fruen klarte å krasje Caddy`n min Men men, shit happens... Har ikke fått noe bud nei, har jo ikke annonsert den Klarer ikke helt å selge den, er jo blitt veldig fornøyd med den som den er nå Så blir vel te at jeg har den til neste sesong, om de ikke kommer en E60 eller E46 M3 som frister litt for mye
Rayen Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Okei 02 e46 er ikke feil då Vet ikke om noe tilsvarende eller billig e46? eller e39? Mye måtte du ut med for den e46en?
BMWPower Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 E46 er en veldig grei bil det ja, mye bedre enn caddy såfall Vet ikke om noe bra biler til salgs, men ligger mange E46 facelift biler til salgs på netttet. De ligger billig i pris. 316 1.9L er en ok vinterbil
///FredriK.S Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Gratulerer med repotasje i Gatebil Magazine! Utrolig flott bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå