Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lest igjennom hele tråden din no, og må si du har fått en helt utrolig clean og fet bil. så den på moto expo messen, og må si den ser bedre ut i virkeligheten :D så grattis med en rå bimmer :)

kem sin var den e30'en som stod 2 hakk bortenfor deg på bmw standet?

Skrevet
lest igjennom hele tråden din no, og må si du har fått en helt utrolig clean og fet bil. så den på moto expo messen, og må si den ser bedre ut i virkeligheten :D så grattis med en rå bimmer :)

Min :)

Skrevet
Gratulerer med repotasje i Gatebil Magazine! Utrolig flott bil! :P:D

Takk for det :D Har ikke sett reportasjen selv, kommer vel ikke i butikken før mandag.

Men håper det ble bra bilder og tekst. Husker jeg var så inn i h*#¤% fyllesyk på fotoshot :lol:

Skrevet

Takker for det. Jeg syns også den ser bedre ut i virkligheten :wink:

Er Mr. Larsen sin bil ja.

Skrevet

Fikk sneket til meg et blad under disken på den lokale Essoen :) Grom reportasje av bilen! Og ikke minst gromt bilde i fart, sikkert for det er tatt fra en jævla bra bil :D hehehe

Skrevet

Takker... :wink:

Da har jeg fått kjøpt meg et eksemplar av Gatebil Magazinet og må jo si meg fonøyd med bildene av bilen, de med eier var så som så da jeg var jævli fyllesyk den søndagen på fotoshot :lol: Men men... :roll:

Dama var heller ikke helt fornøyd med teksen "slik at ingen skal se samboeren er vinduer tonet" :lol: Dette er det gatebil ene og alene som har funnet opp, bara som det er sagt :wink:

Men morsom artikkel, LØP & KJØP :beer:

azzcofa0tu1iz3sdnqo0.jpg

ftwxo0hujfv1el64t9vs.jpg

Skrevet
Hm, kjøpte jo gatebilbladet idag, men ikke noe reportasje om bilen din der... Selge sikkert bare gamle blader her nede på sørlandet!

:lol: Godt mulig det, det er NR 09. Forside meg noen Ford RS-Duell greier.

Skal være i de fleste butikker idag :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...