EspenÅ Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 lest igjennom hele tråden din no, og må si du har fått en helt utrolig clean og fet bil. så den på moto expo messen, og må si den ser bedre ut i virkeligheten så grattis med en rå bimmer kem sin var den e30'en som stod 2 hakk bortenfor deg på bmw standet?
SSM Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 lest igjennom hele tråden din no, og må si du har fått en helt utrolig clean og fet bil. så den på moto expo messen, og må si den ser bedre ut i virkeligheten så grattis med en rå bimmer kem sin var den e30'en som stod 2 hakk bortenfor deg på bmw standet? Min
BMWPower Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Gratulerer med repotasje i Gatebil Magazine! Utrolig flott bil! Takk for det Har ikke sett reportasjen selv, kommer vel ikke i butikken før mandag. Men håper det ble bra bilder og tekst. Husker jeg var så inn i h*#¤% fyllesyk på fotoshot
BMWPower Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Grattis med reportasje! Thanks
BMWPower Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 lest igjennom hele tråden din no, og må si du har fått en helt utrolig clean og fet bil. så den på moto expo messen, og må si den ser bedre ut i virkeligheten så grattis med en rå bimmer kem sin var den e30'en som stod 2 hakk bortenfor deg på bmw standet? Takker for det. Jeg syns også den ser bedre ut i virkligheten Er Mr. Larsen sin bil ja.
SSM Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Nåååå gleder jeg meg til å kjøpe Gatebil høhøhøhø!
SSM Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Fikk sneket til meg et blad under disken på den lokale Essoen Grom reportasje av bilen! Og ikke minst gromt bilde i fart, sikkert for det er tatt fra en jævla bra bil hehehe
BMWPower Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Takker... Da har jeg fått kjøpt meg et eksemplar av Gatebil Magazinet og må jo si meg fonøyd med bildene av bilen, de med eier var så som så da jeg var jævli fyllesyk den søndagen på fotoshot Men men... Dama var heller ikke helt fornøyd med teksen "slik at ingen skal se samboeren er vinduer tonet" Dette er det gatebil ene og alene som har funnet opp, bara som det er sagt Men morsom artikkel, LØP & KJØP
Markus E30 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Jævli naaaajs Så repotasjen i gatebil i går, Digg bil og bilder Gratulerer!
Thunegutt Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hm, kjøpte jo gatebilbladet idag, men ikke noe reportasje om bilen din der... Selge sikkert bare gamle blader her nede på sørlandet!
S.Hafsmo Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Flotte bilder, og gratulerer med artikkelen! Skal løpe i butikken så snart de slipper meg på land.
BMWPower Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Hm, kjøpte jo gatebilbladet idag, men ikke noe reportasje om bilen din der... Selge sikkert bare gamle blader her nede på sørlandet! Godt mulig det, det er NR 09. Forside meg noen Ford RS-Duell greier. Skal være i de fleste butikker idag
Superbeetle Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Grattis med reportasje!! Har ikke funnet bladet ennå, men satser på at de har det i butikkene idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå