Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jøss, har du 450 hk i motoren din??? Hørtes mye ut på den motoren...

Men grattis med coverbildet! Er jo alle motorgutters drøm å komme på frontsida med sin egen bil...

Det visste du vel? Er vel ikke mye på en 3 liter det! Det er jo smidd innmat også :)

Skrevet

Visste ikke det nei. Men får ikke masse hk selv om motoren har smidd innmat da :) Den kompressoren må jaggu puste et høyt trykk, siden motoren pumper ut 450 hk...

Skrevet

OK.... Men de målingene der må vel være med alle mods (porting etc..) kammer osv utført?

Sinnsykt mye hk til å være en 3.0 M54, og ikke en M-motor lixom... Men stilig er det iallefall....

Skrevet
OK.... Men de målingene der må vel være med alle mods (porting etc..) kammer osv utført?

Sinnsykt mye hk til å være en 3.0 M54, og ikke en M-motor lixom... Men stilig er det iallefall....

Ja, er med alle mods som står i første innlegg. Mye HK til M54, men alt er mulig :wink:

Kjører fint fra en M5 E39....

Skrevet
Flott cover! :beer:

må vel lure meg til sjappa og kjøpe dette bladet og.

Tenker det er gøy å ha en cover-bil. ;)

Du er nok fint nødt til det :wink:

Det har jo lenge vært en drøm å ha sin egen bil som cover car i et seriøst bilblad,

så jeg er såfall veldig fornøyd :D

Skrevet

Ja, er med alle mods som står i første innlegg. Mye HK til M54, men alt er mulig :wink:

Kjører fint fra en M5 E39....

Oh yeah... Var bare litt lenge siden jeg leste første innlegg i denne tråden ;)

Skrevet

Det har jo lenge vært en drøm å ha sin egen bil som cover car i et seriøst bilblad,

så jeg er såfall veldig fornøyd :D

Ja, å bedekke forsida på det bladet har vært en drøm for meg i mange år. Men har nok egentlig dumpa den tanken for lenge siden. Jeg er jo litt for mye oldschool, og mine bilfantasier dekker ikke allmenhetens. Å style opp feks en E46 som de fleste definerer som stilig, utgår for meg. Jeg er jo i tillegg litt mer opptatt av å dekke egne "behov" på mine biler, enn å montere deler som "allmenheten" liker....

Skrevet

Du er litt for oldschool Pedi. Du får heller satse på å få coverbilde på BMWCCN sitt Fahrfrude ;) For skal du som BMWPower komme i Performance BMW, må du gjøre litt "sånn som ungdommane lika" :P hehe

Men det er godt at alle ikke er like!

Skrevet

Ja, å bedekke forsida på det bladet har vært en drøm for meg i mange år. Men har nok egentlig dumpa den tanken for lenge siden. Jeg er jo litt for mye oldschool, og mine bilfantasier dekker ikke allmenhetens. Å style opp feks en E46 som de fleste definerer som stilig, utgår for meg. Jeg er jo i tillegg litt mer opptatt av å dekke egne "behov" på mine biler, enn å montere deler som "allmenheten" liker....

Helt enig, du skal dekke egne "behov". Det jeg har gjort med mine biler også, om jeg har en "vanlig" smak som mange liker er godt mulig :wink: Men gjør kun det jeg selv liker. Har nå fått en del kritikk for bilene mine også, men du kan aldri bygge en bil som ALLE liker :wink:

Kjør old school du pappasan, all respekt for det og den dagen det blir ferdig (20??) kommer den nok til å bli meget aktuell i flere forskjellige blader :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...