BMWPower Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Makita maskinen tung? Pingle Når jeg skreiv i stad, så stoppa jeg opp når jeg skreiv den var tung og tenkte at det kom du til å skrive noe slikt som dette på Og jaggu hadde jeg rett! hehe! Den er ganske tung og stor i forhold til Milwaukee sin, den jeg bruker. Men er ca lik som Hitatchi og Metabo f.eks. Godt du innrømmer det selv Sikkert bra den også, kan ikke si annet da jeg har kun prøvt Makita sin og er veldig fornøyd og har ingen problem med å løfte den
Ad|oS Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Husk på at det er litt forskjell på å bruke en maskin et par timer, i forhold til å stå med den flere hele dager i strekk. Da betyr nok noen hundre gram en del Grattis med forsidebil
BMWPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Sant nok, men nå kommer jeg sjeldent til å stå flere dager i strekk og neppe Mr.Larsen heller Er flere "proffe" som har anbefalt denne maskinen. Men jeg har ikke prøvt andre maskiner så kan ikke utale meg om hva som er best, men er såfall veldig fornøyd og takk...
BMWPower Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Noen bilder fra fotoshoot med Performance BMW. Fotograf: Max Sarey
eeikenes Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Strøken bil! Å gratulerer med forsia! Edit: takker for ny bakgrunnsbilde på pcen
Kristian Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 oooooohhh, skulle vasket over pedalene før det interiørbildet ellers råe bilder!
Markus E30 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Holy crap for noen bilder!! Bruker du denne på vintern?
Rstockmann Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Kanon flotte bilder av en utrolig rå bil!! Hæh? Skryt? Fra meg? It's true! But don't tell anyone!
Tzunami Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Flott den bilen din altså! må se den igjen i sommer, forhåpentligvis, og komme bort og se litt nøyere denne gangen! Du har ikke vurdert andre pedaler da? som saltkjelen har i sin f-eks?
BMWPower Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Takk for tilbakemld, alt ære til fotografen. Dyktig kar. Holy crap for noen bilder!! Bruker du denne på vintern? Nei, om vinteren står den godt og varmt kun i garasjen
BMWPower Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Kanon flotte bilder av en utrolig rå bil!! Hæh? Skryt? Fra meg? It's true! But don't tell anyone! I will never tell... Men takk
BMWPower Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Flott den bilen din altså! må se den igjen i sommer, forhåpentligvis, og komme bort og se litt nøyere denne gangen! Du har ikke vurdert andre pedaler da? som saltkjelen har i sin f-eks? Har egentlig ikke det, less is more.. Trenger ikke "pimpe" absolut alt på bilen Men det hadde kanskje gjort seg
Markus E30 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Nei, om vinteren står den godt og varmt kun i garasjen Okey Hadde sikkert vært kul på vintern og den her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå