Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må da være en verdig stedfortreder for M5'en den her :) Kul bil!

Herlige felger du har under bestilling! Kommer til og bli helt riktig på bilen din :)

Savner M5`n, men tror denne skal bli kjekk på banen :D

Var rett før jeg bestillte like felger som du har på din E46, valget var mellom Garson og Work.

Men er litt svar for slik "2 step lip", så det ble Work denne gang.

Neste bil tror jeg blir Garson, utrolig gromme felger med MYE kant!! :wink:

Skrevet
Lå litt bak deg ute i åsane i går(eller forgårs) , å skjønner godt at bilalarmer går når du kjører forbi.

Utrolig grom lyd av den .

Nå har ikke jeg hørt lyden utenfor bilen, men det er alt for mye lyd inni selve coupen.

Selv med dobble ruter og masse isolasjon, føles som trommehinnene skal sprekke :-#

Så må få dempet den litt...

Skrevet
Lå litt bak deg ute i åsane i går(eller forgårs) , å skjønner godt at bilalarmer går når du kjører forbi.

Utrolig grom lyd av den .

Nå har ikke jeg hørt lyden utenfor bilen, men det er alt for mye lyd inni selve coupen.

Selv med dobble ruter og masse isolasjon, føles som trommehinnene skal sprekke :-#

Så må få dempet den litt...

bare litt da... 8)

Skrevet
Pen bil!:) Legg ut ett bilde rett fra siden så vi for se sotinga, + ett av taket også? :) Misunnelig!

Skal få tatt noen til over helga, må bare få på noen 19" felger jeg har kjøpt til de andre felgene kommer i mai. Orker ikke kjøre rundt med vinterdekk lenger :lol:

Skrevet
Hvor mye kostet det å få lagd det eksosanlegget? Brukte de lang tid?

Det kostet jo litt, men fikk en veldig bra deal.

Må gi en del ros til Svendsen eksos, de gutta der har veldig peiling

og var veldig flinke!

De brukte 2 fulle arbeidsdager på eksosen. Pluss den skal inn neste uke og få montert på noen ekstra potter.

Skrevet
Savner M5`n, men tror denne skal bli kjekk på banen :D

Var rett før jeg bestillte like felger som du har på din E46, valget var mellom Garson og Work.

Men er litt svar for slik "2 step lip", så det ble Work denne gang.

Neste bil tror jeg blir Garson, utrolig gromme felger med MYE kant!! :wink:

Den sparker vel litt ifra ja kan jeg tenke meg ;)

Du gjorde det ja? Er superfornøyd med Garsona mine, merker at det er kvalitet, for og si det sånn. + at det er vel bare 3-4 sett med Garson Ryugi's i Norge? Er ingenting å si på kanten nei, mener det er mellom 12,5-14cm kant på mine 10,5" hjul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...