bergeee Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 satt og surfet litt på nette her i dag. da jeg kom over denne bilen. en bmw e36 baur cab! og jeg tenkte dette må da vell være noe av det styggeste som bmw har laget! er det bare meg eller er denne bilen rett og slett, enkelt og greit. STYGG? viss noen kommer over noe styggere bmw har laget legg det inn her! det må jeg se:D
Patrick B Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Nå er det vel ikke BMW som lager Baur, men et firma som lager sine egne utgaver av BMW. Men ja de er stygge
bmwkizn Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Ja de der ser ikke ut. Når jeg leser/hører stygg BMW, så tenker jeg automatisk X3. Men dette var verre. MYE verre!
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Hverken 2000cs eller 5-serie GT er noen skjønnheter de heller... Men syns BMW gjør få sikkelige designblemmer. Det er mye værre det folk finner på med de når de får noen år på bakken
Mexos Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Jeg synes den er så sær at den nesten er sjarmerende.
bmwkizn Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 GT er også en skikkelig fæl BMW syns jeg.. FØSJ!
///ben Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Man får disse baur cabene i både e30, e21 og 2002 også, ikke akkurat noe vakkert syn : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå