Finnsbråtn Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Har en E-46 2004 mod der stemple på bremskalipperen låser seg fast, andre gangen det låser seg på høyre forhjulet mitt. Noen som vet om det er et kjent problem på e-46?
Lars89 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Ikke et problem spesifikt for E46. Er pakningen hel? Hvordan er bremsevæska? Hva ble gjort sist gang den låste seg? Kan være det er rustkant på stempelet og da er det best å bytte caliper. Koster bare 700 på koed.no. Har skiva gått varm/slått seg ville jeg bytta de også. Klossene har mest sannsynlig begynt å smuldre om det er kjørt med lengre tid og bør byttes...
Finnsbråtn Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Ikke et problem spesifikt for E46. Er pakningen hel? Hvordan er bremsevæska? Hva ble gjort sist gang den låste seg? Kan være det er rustkant på stempelet og da er det best å bytte caliper. Koster bare 700 på koed.no. Har skiva gått varm/slått seg ville jeg bytta de også. Klossene har mest sannsynlig begynt å smuldre om det er kjørt med lengre tid og bør byttes... Er nok sikkert pakningen som er ødelagt. Stemple var rusta fast sist gang. Smurte bare opp den sist gang. Skiva går varm ja men er ikke kjørt med lenger enn et par kilometer begge gangene. Tenkte å skifte til brembo, men er sikkert svindyrt å koste på et sett med det Er ikke sikkert det finns det til 320 heller
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 K-sport kan jo være et alternativ om du skal oppgradere bremsene
Finnsbråtn Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 K-sport kan jo være et alternativ om du skal oppgradere bremsene Hvem som selger k-sport her til lands da?
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 GSbildeler selger K-sport sine. Ellers har jeg jo en framkaliper mde klaver til deg du kan få for 500kr, men frakta må u betale selv .
Finnsbråtn Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 GSbildeler selger K-sport sine. Ellers har jeg jo en framkaliper mde klaver til deg du kan få for 500kr, men frakta må u betale selv . Nei takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå