j_b Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 jeg ble tom for ord da jeg så den tråden der. var en glede å dele den videre bare code13! jørgen_a, hadde alle sveiset rust som han karen der, da er det ikke noe være å imponert over! men man ble ikke bare imponert over rust sveisingen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hadde jo peiling han der, men den M3n er jo 98% strøken kontra dette rep/rustprosjektet: http://www.mat.fi/n_index.php?nav=galle ... otc35&g=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Var 100% bra arbeid det ja. Men det er jo slik man fikser rust rett for og si det sånn. Synd det er ett fåtall som gjør det slik bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Var 100% bra arbeid det ja. Men det er jo slik man fikser rust rett for og si det sånn. Synd det er ett fåtall som gjør det slik bare... Helt enig. Det er slik skikkelig arbeid skal utføres, å det er ikke slik arbeid som gjør at rusten kommer tilbake etter kort tid, men da så klart med skikkelig grunnarbeid/lakkarbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Takk for linken. Utrolig godt å se noen ta så godt vare på bilen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 De Finnene er helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 han hadde både kunnskapen og tolmodigheten han der ja. mens man er inne på emnet, noen her som har sett på Project Hugo? riktignok ikke en bmw, men likefullt interessant for enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 bumper denne for dem som ikke har fått den med seg Lurer på slutt resultatet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 viewtopic.php?f=11&t=30424&start=465 Her har vi jo en kar på forumet også som egenfabrikerer platebiter, sveiser de inn, sliper ned sveisene og er ganske nøye. Lang prosjekttråd og sakte tempo, men jeg har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Snakk om å gjøre skikkelig arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Pfft.. dette er da ikke noe i forhold til ha jeg kan........... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maddafakka Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Bra jeg er isje er aleine når det gjelder å ha like mye rust som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Var 100% bra arbeid det ja. Men det er jo slik man fikser rust rett for og si det sånn. Synd det er ett fåtall som gjør det slik bare... Helt enig. Det er slik skikkelig arbeid skal utføres, å det er ikke slik arbeid som gjør at rusten kommer tilbake etter kort tid, men da så klart med skikkelig grunnarbeid/lakkarbeid.. Helt enig, slik det utføres, alt annet er ikke bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå