Beining Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei, Selger 4 stk. Toyo R888 i dimensjon 205/55/16. Dekkene er brukt en sesong, kun to ganger på bane. Vinterpris : 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei, hvor befinner disse seg i landet og har du bilde av dekkflatene så man ser slitasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei, Dekkene befinner seg i Lier, dekkene er ikke brukt etter bilde er tatt, men er kanskje litt vanskelig å se. Befinner meg desverre ikke sammen med dekkene, men kan prøve å ta et bilde i morgen om det går greit? Mvh Haakon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ok, det er supert. Skal vel ikke tilfeldigvis nordover i nærmere framtid, f.eks mot hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hadde vel egentlig ikke planer om det, men skal til Kongsvinger en tur til uken (mandag regner jeg med) så om du kunne ha kommet meg i møte hadde det hvert supert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ja, skal vurdere det, har dekk som går en sesong til så skal tenke litt på om jeg egentlig har brukt for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 sender du ?? vist så så kjøper eg di for 2000,- + frakt for eg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beining Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Ja sender gjerne, kan ta å sjekke fraktpris på mandag. Hvor i landet er det du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Da takker jeg nei til disse dekkene. har dekk ut denne sesongen så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå