BMW! Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 selger det jeg ikke trenger fra e39 m5: -elektrisk skinn interiør komplett med dørsider osv -hattehylle med elektrisk rollo -4 stk rustfrie dører -bagasjelokk -orginal bmw navi. gi bud folkens. førerstolen er litt slitt på det vanlige stedet. ellers er alt helt strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonna525 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Pris for interiør?Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW! Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 interiør er svart/grått. dvs grått i midten, kommer bilder før fredag. selges til høystbydene, skambud blir ikke vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 åssen farge har dørene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Interiør lister ?? farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grepst1 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ønskjer svart taktrekk tilpasset glassluke. Har du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 interiør er svart/grått.dvs grått i midten, kommer bilder før fredag. selges til høystbydene, skambud blir ikke vurdert Det er nå fredagskveld Hvor holder du til? Minstepris? Hvilke stand er setene i? Varme,elektrisk justering? Følger det med dørpanel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW! Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 beklager det har tatt tid med bilder. lover å legge ut noen imorgen holder til i ski, like utenfor oslo. -setene er strøkne, elektriske, varme, og med memory. å det følger selvfølgelig med dørpaneler. -interiørlister var børsta stål men er solgt. -har ikke taktrekk. -dørene er blå metallic, men de har fått noen riper i seg. så de bør lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 ok lister solgt, men trenger girkule og hånbrekk samt deksel rundt girspak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Ca pris på interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 *venter spent på bilder og pris på dette..* ;P Er det til sedan eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW! Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 da er bilder av interiør på plass. har ingen minstepris, så er bare å by folkens. setene er til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 en smule spesielt interiør,må jeg si. hvor holder du til i landet?sender du også,eller kun henting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW! Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 en smule spesielt interiør,må jeg si. hvor holder du til i landet?sender du også,eller kun henting? det er slik orginalt m5 interiør skal se ut, blir helt rått når man setter det inn i bil holder til rett utenfor oslo. jeg kan sende, så lenge kjøper betaler frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 en smule spesielt interiør,må jeg si. hvor holder du til i landet?sender du også,eller kun henting? det er slik orginalt m5 interiør skal se ut, blir helt rått når man setter det inn i bil holder til rett utenfor oslo. jeg kan sende, så lenge kjøper betaler frakt Ok. da vil jeg vite minstepris og pris på frakt til Ålesund ) Ta det gjerne på pm,er du snill! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå