Kjell Z3 Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Utrolig hvor tøffe mange BMW eiere blir når de kritiserer andres biler selv om de bare har en liten damemotor i kjerra si. Hehe. Jeg har ikke kritisert, og jeg har ikke sagt noe negativt om noen bil i denne tråden. Men jeg skal vel egentlig, når jeg tenker meg om være litt forsiktig med å kalle biler homobiler, når jeg tenker over fargen på min egen. Hehe. Så kan vel konkludere med at jeg er en av di hetrofile som har samme smak som alle homofile. Hehe. Edit: Når jeg tenker meg om Kjell, er det kanskje derfor du også tier? Hehe. Nei det er det faktisk ikke. Jeg er meget forsiktig med å slenge dritt om biler, særlig BMW da vi tross alt skal ha et fellesskap her inne. Jeg liker folk som har stor interesse for bil uansett merke. Denne tråden er utrolig barnslig, men det er slikt som til tider forekommer her på bimmers. Det er jo tydelig at en del her inne ikke har kjørt så mange andre biler enn sin egen. Jeg bryr meg ikke om at bilen min blir mobbet av folk med en utgått gammel BMW med mangelfullt vedlikehold eller en med BMW 745 for den del, slik 745 kjøpte jeg for 16 år siden og solgte den for 11,5 år siden, så jeg blir jo selvsagt ikke imponert ,men det var en fantastisk bil som jeg var svært lykkelig med den gangen. Ellers så er ikke Z3 noen typisk damebil, om noen vil oppleve hva direkte styring og fantastisk presis kasse med kort vandring bør de prøve en 2,8 med M-understell og ZF kasse. Ellers ønsker jeg en del av dere god bedring, og husk å bruke pengene på vedlikehold i stedet for plastdritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå