Gå til innhold

Bayern Multi på E36

Platti
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver å kikker øya av meg etter nye sommerfelger til bilen. Falt litt for Bayern Multi, som igjen er et litt utradisjonelt valg tror jeg, men det er litt av sjarmen :)

Men, tror dere disse kommer til å passe på en E36 coupe? Jeg er fryktelig usikker! Snakk om 18x8,5. Og nei, finner liksom ikke noe bilde av de felgene påmontert noe sted :(

L3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21lci9pbWcvMjUwNC93MjY0LzI1MDQ2MC5qcGcvQ3JvcC8_eD0wJnk9MCZ3aWR0aD0yNjQmaGVpZ2h0PTI2NA

Får nevne at bilen er blå, så syntes senterne passer så fint også :P

Håper dere har noen invendinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord gutter! Bilen er senket, og lavprofil? Selvfølgelig! ;)

dagerik: Nei det tenker jeg ikke så mye på, framtidsplanene for bilen blir å forrandre bilen på en annen måte enn det "alle" gjør ;) Var derfor jeg falt for disse felgene. Det jeg prøvde å få fram var at det ikke er et like "trygt" valg som disse typiske felgene BMW'eiere har brukt i alle år, selv om de er knallfine de også! (prøver å gå lettbeint i et minefelt) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond: Alpina-felgene du har på din er rimelig like ja, liker de ekstremt godt btw! Eneste som er å utsette på de er den forbaskade kanten som er så viktig ^^ Og at de muligens er dyrere (nå tar jeg en råsjanse), og vanskeligere å oppdrive?

EirikL: Woops, hjernen som trekker slutninger uten å ha med seg øya tilstrekkelig! Blir ikke første gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EirikL: Woops, hjernen som trekker slutninger uten å ha med seg øya tilstrekkelig! Blir ikke første gang! ;)

Vi kjører jo Bayer, så det er ikke så rart at man noen ganger ser det hjernen foretrekker :lol: Men Beyern har mange fine felger og min personlige favoritt er Beyern Mesh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det stemmer! :) Jeg har igrunn bare sett Mesh og Multi, men så langt sitter jeg jo igjen med et godt inntrykk! Mesh er pene felger det også, men tror jeg har blitt overbevist (både av meg selv og dere :P) om å satse på Multi, tror det blir spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...