Gatebil91 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Min Bmw Så, hva syns dere? Noen forslag til forbedring av bilen? Har tenkt på øyelokk og angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Knallpen bil. Liker den fargen der godt på E36 Sleng ut flere bilder da, av interiør osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Dette så ut som en meget pen bil. Men styr unna både AE og øyelokk. Det passer ikke på E36, i mine øyne. 17" M3 felger er det eneste som mangler. Hvis du har det liggende, er det bare å slenge ut bilder av interiøret, så kan folk komme med forslag der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Gult er kult Så ut som en pen bil. Som sagt før meg, bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Skal få tatt noen bilder av interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Dette så ut som en meget pen bil. Men styr unna både AE og øyelokk. Det passer ikke på E36, i mine øyne. 17" M3 felger er det eneste som mangler. Hvis du har det liggende, er det bare å slenge ut bilder av interiøret, så kan folk komme med forslag der. Neineinei. De M3 felgene ser jo ikke ut. hvis det er motorsport felgene du mener?de går jo til nøds som vinterfelger da. får nesten ikke verre aluhjul på en e36 etter min smak Men godt at folk er forskellige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Sommefelgene Felgene er fine, men vil ha større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Pen bil! tror jeg ville hatt den akkurat slik den var Men, hva står på det skiltet foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Der står medlemsnummret i BMW ccn til forrige eier. Må vel få tatt det av, men er redd for at lakk skal følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Kul farge! Senk og felger bør alltid være førsteprioritert på bil. Bilen må nærmere jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Sleng på linselykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ikke hør på bmwkizn, han er forvirret Husk at du har en motor som trenger lette felger og da er motorsport felgene perfekt. Men det hadde vært penere med Contour eller GT varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ikke hør på bmwkizn, han er forvirret Husk at du har en motor som trenger lette felger og da er motorsport felgene perfekt. Men det hadde vært penere med Contour eller GT varianten. Ja kansje det men jeg tror alle skal være enig i at hvis de felgene f,eks har vert laget av noe som Megahjul, og ikke har hatt tilknytning til BMW. Så tror jeg ikke mange har sotte dem på E36,n sin jeg skal være enig i at "de liksom hører litt hjemme" på E36 M-tech biler, men det gjør det ikke til pene,stilige eller råe felger men det er jo bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Flott bil med rekti motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil91 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Nye større felger og lykter må til Den er senket noen mm, hadde vært kult med noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå