Gå til innhold

Das auto BMW 318 tds individual

Gatebil91
 Share

Anbefalte innlegg

Dette så ut som en meget pen bil. Men styr unna både AE og øyelokk. Det passer ikke på E36, i mine øyne. 17" M3 felger er det eneste som mangler. Hvis du har det liggende, er det bare å slenge ut bilder av interiøret, så kan folk komme med forslag der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så ut som en meget pen bil. Men styr unna både AE og øyelokk. Det passer ikke på E36, i mine øyne. 17" M3 felger er det eneste som mangler. Hvis du har det liggende, er det bare å slenge ut bilder av interiøret, så kan folk komme med forslag der.

Neineinei. De M3 felgene ser jo ikke ut. hvis det er motorsport felgene du mener?de går jo til nøds som vinterfelger da. får nesten ikke verre aluhjul på en e36 etter min smak :) Men godt at folk er forskellige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på bmwkizn, han er forvirret :lol: Husk at du har en motor som trenger lette felger og da er motorsport felgene perfekt. Men det hadde vært penere med Contour eller GT varianten.

:lol: Ja kansje det :) men jeg tror alle skal være enig i at hvis de felgene f,eks har vert laget av noe som Megahjul, og ikke har hatt tilknytning til BMW. Så tror jeg ikke mange har sotte dem på E36,n sin ;) jeg skal være enig i at "de liksom hører litt hjemme" på E36 M-tech biler, men det gjør det ikke til pene,stilige eller råe felger :) men det er jo bare min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...