bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Syns denne annonsen var litt original http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20921216
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Synes ikke bilen heller var så værst jeg, håper den blir tatt godt vare på av nye eiere! Ikke mange av disse igjen i orginalstand og hvertfall ikke 528! Når man snakker om E28 og NSB! Husker da jeg var liten at min far lånte min tantes E28 525IA(forøvrig første bilen jeg kjørte på egenhånd ) og vi skulle hente min mor, glemmer aldri kommentaren ho kom med da ho satte seg inn bak"Det er jo som å sitte i en gammel NSB togvogn, grått og nitrist interiør!"
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 såpass ja. ja nå klarer jeg ikke helt å sette meg i den situasjon i den tida. men sammenlignet med andre biler i samma klasse på den tida, så var vel ikke interiøret i e28 det verste bilen på annonsen over her syns jeg så ut som et godt kjøp til den prisen, så her kan noen gjøre seg et godkjøp Er jo ikke så alt for lenge til den er veteran heller
Wacman Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 ooh! den motoren skulle jeg gjerne hatt i min, med de rette EU-kontrollørene hadde den kunnet fortsette sitt liv som "518" lenge lenge
///ben Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Hehe, genial annonse Faktum er at bilen kom kjørende for egen maskin, undertegnede har rygget doningen på plass.. hehe
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 hehe, jeg hadde e28 528ia en gang, og den måtte jeg rygge hjem pga girkassa tok kvelden. Høres ut som det samme problemet her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå