SSM Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Noen som har desse eller vet noe om de? Ene grunnen til at jeg kjøpte meg nye felger var jo at jeg skulle få plass til mer bremser, men har jo faen meg bare 4.5cm fra den orginale skiva til baksiden av felgen. Så med mindre det er annet innpress på skiva til et annet sett med bremser så kan jeg bare drite i det. Går jo med slik klo kaliper fra E36M3, E46M3 osv da. Men da må jeg jo space baksiden av skiva, og da er jeg jo like langt med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 tror det er det samme som K-sport og D2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 XYZ,stoptech,D2 og K-sport er stort sett like ja. må også iberegne at de er laget til samme bil, så løsningene er så og si like. Hvor store bremser skal du ha? K-sport kan bli bestilt i svart\rød farge om du ønsker det Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Problemet er klaringen fra felg til kaliper. Men tenkte sånn ca 330x32 da viss man tenker et slikt XYZ kit f.eks. K-Sport "ser" så mye mer jalla ut. XYZ er jo litt mer skikkelige ut da sånn sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 XYZ er i fra samme frabrikk så vidt jeg har fått forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Problemet er klaringen fra felg til kaliper. Det gjelder de alle fleste BBK. Har ikke nødvendigvis så mye å si med innpresset på felgene heller, men mest med designet. Mine OZ ultraleggera sluker jo bremser, mens på orginalfelgene måtte jeg hatt 30mm spacer selv om innpresset er det samme. Du har tydeligvis valgt feil felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 XYZ,stoptech,D2 og K-sport er stort sett like ja. XYZ, D2 og K-sport blir laget på samme fabrikk. Stoptech er noe helt annet, både når det gjelder pris og kvalitet, selv om du får mye bremser for pengene hvis du velger noen av de 3 andre merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Problemet er klaringen fra felg til kaliper. Du har tydeligvis valgt feil felger.. Jeg vil jo ikke påstå det da Min bil liker seg veldig godt i depoet og den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 XYZ 330mm kittet er 6 stempla, der K-sport er 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Skal sjekke hva som kan skaffe jeg Larsen. Mener jeg kan få levert 6pot 330 til m3n din. Så skal jeg få tak i et diagram som tilsier hvor mye de bygger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Min bil liker seg veldig godt i depoet og den Kan vel kjøre en god stund på banen før du trenger veldig store bremser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 De holdt akuratt to runder på Våler når jeg kjørte den alt jeg klarte. Tror ikke bilen klarte noe mer heller sånn sett... Viss det var så mye som to runder da. Jeg har skrevet ut diagram fra XYZ og Massive uten hell, begge to bygger en cm og litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 2 runder? Kjører du på biltema-klosser, væsken bilen ble levert med og bremser hele veien rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 2 runder? Kjører du på biltema-klosser, væsken bilen ble levert med og bremser hele veien rundt? Kan vel heller si at jeg kjører bra Castrol Response væske. Klossene vet jeg ikke hva merke er. Har Ferrodo bak hvertfall. Men som sakt, så hadde det sikkert hjulpet mye med skikkelige skiver og RedStuff klosser eller et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 To runder? Da bremser du alt for mye hvor stor er de nye felgene? Hvor stor er klaringen i fra senter og ut til felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå