Gå til innhold

M3'en levert! (e92)-oppdatert m. flere bilder- DYNO RUN S.4


HSA
 Share

Anbefalte innlegg

Stund siden sist jeg var på forumet nå.

Tok levering tidlig i januar, 4 uker forsinket pga. Individual-spec (skinninteriøret). I alle fall, bilen kjører som en drøm. Har ikke egentlig fått utforsket potensialet fullt ut ennå, ettersom det skal kjøres inn i 1200 miles, dvs. ideelt sett ikke dra over 5500 rpm og ikke bånn gass. Men vanskelig å ikke la seg friste.. denne motoren drar bra frem til ca. 4500 rpm, men deretter kommer den virkelig til live, og man kjenner hva som virkelig bor i bilen :P Utrolig hvor fort og ukomplisert man når 200+ km/t. Ser frem til å bli ferdig med innkjøring, tar den til Oslo i påsken så da får jeg dratt på nødvendige km.

Teller på knappene om jeg skal skifte til ettermarkedseksos, men jeg må si at den originale høres bra ut. Hvis det blir eksos går jeg nok også for fjerning av hastighetssperre+ muligens remap.

Vet bildene er av middels kvalitet, skal prøve å få tatt noen i solskinn med ordentlig kamera! Bildene lyver også litt mht skinnfargen, er litt mørkere enn den ser ut. På bildet som viser turtelleren er rødlinjen ved 6500 rpm, den flytter seg til 8400 rpm når motoren er varm.

mzrnw9u7utydpoh6pmvt.jpg

jqovxpisfcaiv392ahx2.jpg

61vfujuy66pf2xerkbsz.jpg

obhhrn9hgdppag7yp11f.jpg

qtlaecv3hmx2kjj47uqv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Remus, hva tror dere? Disse er skråskjært i motsetning til OEM og har en dypere V8-lyd både på tomgang og ved pådrag.

o9o9hmnfgxywx88pz6ze.jpg

Ellers har jeg også sett på Eisenmann, men Race-versjonen ble for noisy da jeg hørte den i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk - interiørlistene er i "black leather carbon look" - altså sydd skinn med karbonstruktur. Husker ikke i farten om det er en individual-spec.. men er veldig fornøyd med interiøret, 90% av E92 M3'er kjører nok rundt med sort/sort interiør, men jeg var lysten på noe lysere med litt mer "luksusfølelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i London og kjører bilen for det meste i England, så da er det ikke gunstig å ha venstreratt... ble faktisk overrasket over hvor lett overgangen er, etter et par uker tenker jeg ikke mye på det lenger.. siden jeg er registrert som bosatt i UK kan jeg også kjøre bilen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset- har kikket litt der. Regner med å holde kjerra mest mulig original, men eksos+delimit+remap må være lov... Har blitt lovet en "track day" av forhandleren når den er innkjørt, pga forsinkelsen, ser frem til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en helt spesiell følelse å gå inn døra til forhandleren for å hente sin flekknye M3 :) Venter spent på bilder av interiøret. Men nå kan jeg jo spørre, hva er egentlig greia med at det er forskjellig farge på skiltene fremme og bak i England?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...