Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Famler i blinde kan jo så være.. Men det blir vel gjerne slik når man ikke har nok kunnskaper til å vite slike ting på egenhånd :) Derfor er det jo gull med folk som har peiling her som kan komme med tips, som du gjorde nå, Kristov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo inne på noe da, når han faktisk har fått turtall på bilen.! :) Jeg leter etter facelift 2.5 hjerne til han, slik at den biten blir OK. Å sjekke plugger/huking osv er vel kanskje ikke så nødvendig? Bensinsystem prøvde han i går, som er i orden.. Nytt filter der osv. Kommer retur.. LMM har han prøvd fra Ole, samt at jeg har målt den som står der til riktig verdier..

Tipper han finner det ut snart, og at jeg kan spise caps'n min og angre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo inne på noe da, når han faktisk har fått turtall på bilen.! :) Jeg leter etter facelift 2.5 hjerne til han, slik at den biten blir OK. Å sjekke plugger/huking osv er vel kanskje ikke så nødvendig? Bensinsystem prøvde han i går, som er i orden.. Nytt filter der osv. Kommer retur.. LMM har han prøvd fra Ole, samt at jeg har målt den som står der til riktig verdier..

Tipper han finner det ut snart, og at jeg kan spise caps'n min og angre!!!

Huking å slik er vell til ingen nytte nei, men tenker på alt det andre. Lmm, tomgangsreg., tps og slik. Men alt er vell prøvd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begynte er i starten av måneden å fjuske og sperre på 5000 ca, men gav seg etter 5 sek. Fikk åsså 1 meter stikkflamme ut av begge røra når den kom til 5. Bytta bensin filter i dag å nå slutta den med det :D men du hadde bytta til et flette nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...