Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De skal se ut som god sjokkolade:)

Men da blir det jo tull? Mange forskjellige sjokolader. Hvit, lys, melkesjokolade, mørk osv.? Mange synes jo slik 70% kakao greier er godt men det er jo feil blanding samme med hvit? Tenker vi sier ca melkesjokolade jeg. Eventuelt lysmelkesjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal se ut som god sjokkolade:)

Men da blir det jo tull? Mange forskjellige sjokolader. Hvit, lys, melkesjokolade, mørk osv.? Mange synes jo slik 70% kakao greier er godt men det er jo feil blanding samme med hvit? Tenker vi sier ca melkesjokolade jeg. Eventuelt lysmelkesjokolade?

Hehe...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har rett i det;) de skal ikke se ut som sånn sjokolade som morra di spiser, vatne. Og husk gutter, ikke meninga å smake på de altså

Eehy! Dette var en diskusjon om sjokolade og tennplugger så ikke dra morra mi inn i dette (du vet vi "utlendinger" liker ikke at folk snakker om mor!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis jeg var deg minigris, tror jeg nesten at jeg hadde fått tak i et strøkent el-nett til bilen og skiftet hele shiten :P var vel slik at jørgen hadde samme problem med den gamle motoren også. Og når dere har skiftet deler å feilsøkt så mye som dere har gjort, må det jo ligge i bilen å ikke motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg minigris, tror jeg nesten at jeg hadde fått tak i et strøkent el-nett til bilen og skiftet hele shiten :P var vel slik at jørgen hadde samme problem med den gamle motoren også. Og når dere har skiftet deler å feilsøkt så mye som dere har gjort, må det jo ligge i bilen å ikke motoren.

Ja du sier noe der.. Men skal ha den på diagnose først tenkte jeg, se om de finner ut noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...