Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, ble ikke så ille dette, Anders :) Å det var ikke bare tull ser du ;) hehe :P

Hehe, neei, du rodde fint i land den der ;)

Merket noe om det har seget litt sammen eller?

Nei, har ikke fått sjekka.. Jobba i dag, samt montert ny lakka E30.. Sjekk ut Nikon 2010 på profilen min på Facebook, ser du en annen pen E30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, den blir feit :) 18" Compomotive hjul, halvbur M-tech interiør pluss to bøtter til bane-kjøring..:) Går riiimelig greit også, for å si d slik ;)

Hehe, jaa, bare å finne den rette :) Lurer selv på å avskilte rød-treddven til vinteren. Ta en shining på diverse.. Prøve å komplettere M-tech1 stylingen også, å få av de rieger-skjørta..;) Videre er planen å finne en bra facelift 4-dørs å ha M-tech2 på, slik at jeg har begge "tidsepokene" :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg skikkelig godt med nytt stuk. Jeg synes egentlig høyden på bilen er perfekt som den er. Du skal jo kjøre den også :wink:

Jaa, ble myye bedre dette ja :) Senka omtrent 2cm foran.. Den er tilnærmet så perfekt som d kan bli alle fall.. Kanskje en ørliten cm ned forran, evt samme i heving bak..;) Slipper at den steiler i front nå alle fall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei lav og fin!

Genial løsning på justerbart :D

Hadde egentlig en liten skepsis til den metoden her, men så langt virker d kurrant ja :)

Ser bra ut Jørgen :) Gi gjerne en tilbakemelding etter du har fått kjørt dem litt. Perfekt høyde nå 8)

Kjørte noen mil i går, å må si de fungerer greit. Har ikke justert demperne på det hardeste, men lurer på å prøve det for å se om det utgjør noe.. Jeg hører en liten "fjærlyd", slags smell, på høyresida når jeg kjører i kraftige dumper i litt fart, men får se om det "går seg til", eller om jeg må av med det igjen å se om noe ikke er riktig..:)

blei bra dette her, nydelig bil! syns bildene ble bra også ;)

Takk for det.:) Kjekt å høre slike kommentarer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej :)

Men du kjører koni, ikke de tilhørende demperene til sette nei?

Nei, tok nok ut Koniene for å prøve de som var med..:) Er mindre trege bevegelser opp og ned foran nå.. Litt mere kontant over humper osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, er så irriterende og legge ut bilder. For det er noen som kan en hel del her. Og begynner og krangle om det ene og det andre. Vanelig man i gata med speilrefleks skjønner jo ikke en dritt, så jada. Er under ditt nivå for bildetagning vaffal:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...