Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med dine planer kommer denne til å blir bra :wink:

Gler meg mest til å se den med andre sideskjørt og felger:D

Takk for det du :) Har egentlig planene klar.. Har vel så og si funnet meg felger, men må få solgt de jeg har å frigjort litt mere penger først ;)

Har pussla litt med stereo i det siste.. Montert nytt frontsett å satt i 2x12", samt de 6x9 som sto i hatthylla fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er bilen EU-godkjent for to nye år :) Driver fortsatt å prøver å selge 18" felgene, men ser ut til å være liten intr for de. Har planer om andre felger, og egentlig funnet meg hjul jeg har lyst på, men får nok ikke handlet noe før gammelfelgene er solgt. Ellers fungerer bilen som den skal og ingenting tull med den :) Godt å trille ute i vårværet vi har fått på nordmøre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, nei, men har sjekka hele biln.. Tok av eksos å plater under bilen i helga å sjekka opplagringa til mellomakslinga, men den var jo gulle god å tilnærmet ny. Er en del slarke i diffen, så kan jo i værste fall være den, om det ikke er dekka/felgene. Vet snart ikke om flere muligheter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser d kanskje ut til at det blir andre felger snart. Om ikke dette ordner seg så kommer nok 18" på igjen neste helg, for er litt lei vinterdekk :mrgreen:

Noen snapshot`s for dagen, dog kun med mobil-cam... :wink:

t16ea4rwe3czksj1jvxu.jpg

l0s4xftmhpkze6kl79or.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azev A er sjefolainen på E30, og personlig synes jeg det ser mye tøffere ut med 7,5 fremme enn 9x16 rundtom. Bilen får en mye mer distingt kileform. Skal bli spennende å se de nye felgene på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...