Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg bekreftet at felgene er på vei å jeg har de trolig til helga..:) Dekkene ligger å venter, og blir i denne omgangen 205.40.16 rundt om, også på 9" felgene bak.. Håper de ikke trenger alt for mye retting og at de kommet på i helga ;)

x196ihnu7aeg9jctcgwq.jpg

oyj1ecxf4mnx0jesuxev.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, vi får vente å se til helga Hadde 205 på 8.5 på hvitbilen, å d gikk smekkfint, uten alt for mye strekk.. Tenkte å slippe subbing bak så går heller for litt mere strekk nå før jeg evt får valset skikkelig men får se... dekket skal alle fall på, uansett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine ;)

Neida :wink: Skulle kansje hatt litt breidere bak, men ville kansje subba med folk i da...

Akkurat det jeg også tenker nå, siden jeg ikke får valset med det første.:) Skal du/dere til Molde på vårtreffet 1.mai da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine ;)

Neida :wink: Skulle kansje hatt litt breidere bak, men ville kansje subba med folk i da...

Akkurat det jeg også tenker nå, siden jeg ikke får valset med det første.:) Skal du/dere til Molde på vårtreffet 1.mai da? :)

Skal opp ja, var det i fjor også. Men er ikke sikker på om jeg skal ha bilen min enda :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...