Eksos Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Veldigveldig fin bil du har Så du var ute i goood tid før treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Knall pen bil og knall pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Såg no fine ut bilen idag Men villa fjerna side-skjørta ja Sideskjørta vil nok bli sankthansbålmateriale neste år Veldigveldig fin bil du har Så du var ute i goood tid før treffet! Jaa, kom i 10-tiden. Var med å hjelpa til med litt småtterier før det begynte å komme biler. Knall pen bil og knall pene bilder Tusen takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 ute å lekte litt med kameraet i dag.. Har ikke fortsatt ikke peiling på redigering, så har bare prøvd meg litt frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Sinnsykt pen bil, selge felgene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Se å få festa den potta ordentlig Ellers må jeg si at denne faller veldi i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Sinnsykt pen bil, selge felgene eller? Takk for det Hmm, så du hadde ønske om å bytte i de brei-felga dine, men redd jeg har lite å legge i til mellomlegg akkurat nå.. Dessuten tror jeg ikke det er så forferdelig mange Azev A 7.5-9x16" igjen egentlig.. Alle fall lite biler å se med disse Se å få festa den potta ordentlig Ellers må jeg si at denne faller veldi i smak Jaaada, skal gjøre det når alle eksamene er ferdig å jeg kommer men hjem til Smøla-øya mi med utstyr til å gjøre jobben Irriterer meg hveeeer eneste dag, så det blir gjort så snart jeg får anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hehe, bare erter deg litt jeg bilen er så fin at du må være pirkete for å legge merke til det mener no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Joda, du klarer vel å skrape isammen noen kr her og der Har noen i samme dim på hand, men vil helst kvitte mine først. er ikke noe som haster egentlig. bilen blir nokk ikke brukt så mye i sommer alikevel får vente til vinteren å handle inn da sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hehe, har skrapt ut alt på utdanning, hus og bil siste året, så nå er d kun tomflasker å 50-øringer igjen Er egentlig litt i tvil om jeg ska ha 16" i heletatt. Syns de fyller litt lite i buene, ikke over, men på sidene... Blir litt "tomt" egentlig.. Mer trua på noe i 17".. Men om du fortsatt har de så kan jeg jo komme å se på de til høsten hvis jeg starter på den båten jeg var på tidligere.. De var/er ofte på Karmøya i forbindelse med trålverkstedet på Åkre el hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hehe, har skrapt ut alt på utdanning, hus og bil siste året, så nå er d kun tomflasker å 50-øringer igjen Er egentlig litt i tvil om jeg ska ha 16" i heletatt. Syns de fyller litt lite i buene, ikke over, men på sidene... Blir litt "tomt" egentlig.. Mer trua på noe i 17".. Men om du fortsatt har de så kan jeg jo komme å se på de til høsten hvis jeg starter på den båten jeg var på tidligere.. De var/er ofte på Karmøya i forbindelse med trålverkstedet på Åkre el hva det heter åkra ja, åkra trålbøtteri sikkert. men ja vi ser. si ifra om du skal selge hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Åkra heter det ja, stemmer.. Jepps, den er grei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hehe, bare erter deg litt jeg bilen er så fin at du må være pirkete for å legge merke til det mener no jeg Mjaa, er nok litt mer "småting" som ikke vises på bildet.. Men til å være en 86modell så er den egentlig veldig bra ja Har enda ikke funnet rust på den!! Å tenkisk er den også flott.. Null feil på EU-kontroll nå for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Jeg stemmer for Hartgefelgene til Leif Harald på denne bilen ja!! Kronerulling?? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Veldigveldig fin bil du har Så du var ute i goood tid før treffet! Jaa, kom i 10-tiden. Var med å hjelpa til med litt småtterier før det begynte å komme biler. Jepp, samme her. Jeg som var den yngste av sjåførene på E39 520i Touringen som kjørte autoslalom, noen grunn til at ikke du kjørte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå