Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg no fine ut bilen idag :wink:

Men villa fjerna side-skjørta ja :D

Sideskjørta vil nok bli sankthansbålmateriale neste år :)

Veldigveldig fin bil du har ;) Så du var ute i goood tid før treffet!

Jaa, kom i 10-tiden.:) Var med å hjelpa til med litt småtterier før det begynte å komme biler.:)

Knall pen bil og knall pene bilder :)

Tusen takk for d :oops::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Sinnsykt pen bil, selge felgene eller?

Takk for det :) Hmm, så du hadde ønske om å bytte i de brei-felga dine, men redd jeg har lite å legge i til mellomlegg akkurat nå.. Dessuten tror jeg ikke det er så forferdelig mange Azev A 7.5-9x16" igjen egentlig.. Alle fall lite biler å se med disse :)

Se å få festa den potta ordentlig :P

Ellers må jeg si at denne faller veldi i smak :D:applause:

Jaaada, skal gjøre det når alle eksamene er ferdig å jeg kommer men hjem til Smøla-øya mi med utstyr til å gjøre jobben ;) Irriterer meg hveeeer eneste dag, så det blir gjort så snart jeg får anledning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du klarer vel å skrape isammen noen kr her og der :) Har noen i samme dim på hand, men vil helst kvitte mine først. er ikke noe som haster egentlig. bilen blir nokk ikke brukt så mye i sommer alikevel får vente til vinteren å handle inn da sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har skrapt ut alt på utdanning, hus og bil siste året, så nå er d kun tomflasker å 50-øringer igjen :lol: Er egentlig litt i tvil om jeg ska ha 16" i heletatt. Syns de fyller litt lite i buene, ikke over, men på sidene... Blir litt "tomt" egentlig.. Mer trua på noe i 17".. Men om du fortsatt har de så kan jeg jo komme å se på de til høsten hvis jeg starter på den båten jeg var på tidligere.. De var/er ofte på Karmøya i forbindelse med trålverkstedet på Åkre el hva det heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har skrapt ut alt på utdanning, hus og bil siste året, så nå er d kun tomflasker å 50-øringer igjen :lol: Er egentlig litt i tvil om jeg ska ha 16" i heletatt. Syns de fyller litt lite i buene, ikke over, men på sidene... Blir litt "tomt" egentlig.. Mer trua på noe i 17".. Men om du fortsatt har de så kan jeg jo komme å se på de til høsten hvis jeg starter på den båten jeg var på tidligere.. De var/er ofte på Karmøya i forbindelse med trålverkstedet på Åkre el hva det heter :)

åkra ja, åkra trålbøtteri sikkert. men ja vi ser. si ifra om du skal selge hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare erter deg litt jeg ;)

bilen er så fin at du må være pirkete for å legge merke til det mener no jeg :)

Mjaa, er nok litt mer "småting" som ikke vises på bildet.. Men til å være en 86modell så er den egentlig veldig bra ja :) Har enda ikke funnet rust på den!! Å tenkisk er den også flott..:) Null feil på EU-kontroll nå for noen uker siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldigveldig fin bil du har ;) Så du var ute i goood tid før treffet!

Jaa, kom i 10-tiden.:) Var med å hjelpa til med litt småtterier før det begynte å komme biler.:)

Jepp, samme her. Jeg som var den yngste av sjåførene på E39 520i Touringen som kjørte autoslalom, noen grunn til at ikke du kjørte eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...